• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-12 20:50:45 följande:
    Jag pratar sorani. Det vet jag faktiskt inte, jag kan bara tala för mig själv och jag skulle inte kunna dejta en kurdisk man eftersom att jag vet hur de är. Men visst finns det många som skulle dejta svenska män, min mamma dejtade några svenska män när hon var 40 när hon skilde sig från min far så visst finns det de i den åldern som kan tänka sig är göra det.
    ok talar din mor svenska utan brytning? var det mycket som var nytt för henne här i Sverige?  jag får tacka så mycket att du tog dig tid att svara på mina frågor  har inte några fler frågor idag. 
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-12 21:08:09 följande:

ok talar din mor svenska utan brytning? var det mycket som var nytt för henne här i Sverige?  jag får tacka så mycket att du tog dig tid att svara på mina frågor  har inte några fler frågor idag. 

Hon har bott här 29 år och pratar helt utan brytning men man ser såklart att hon är utländsk. När hon kom hit så kom hon som gravid 16åring med en hemsk man (Min pappa). Allt var nytt för henne, fått höra att hon var livrädd första tiden. Fått höra i efterhand att de inte ens visste vilket land de var på väg till förrän de klev av planet och det var första gången hon såg snö. Men måste vara otroligt jobbigt att komma till ett helt nytt land höggravid, och inte kunna ett ord av språket. Svårt att föreställa sig känslan.
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Nej) skrev 2017-06-12 20:55:03 följande:

Det finns "moderna" ur alla etniciteter, självklart. Jag syftade generellt.

Dessutom oavsett om man kommer från Irak eller Turkiet så är det fortfarande kurder, samma etnicitet, även om det kan skilja sig.

Jag har vart där nere, spenderade 2 månader där vi var turkiska, iranska och irakiska delen av kurdistan och jag kan tala om att det är väldigt olika på allt från regler till hur man gpr klädd, mat, hem och kultur. Olika men ändå lika på något sätt. För nån som inte vart där kanske det är svårt att förstå
  • Anonym (Tjejerna?)

ok vilket Levnadsöde din mor har haft Hon måste ha en stark personlighet.
    känns hon mer som en kompis än Mamma ibland?
    Har hon alltid gett tummen upp för dina pojkvänner?

• Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-13 15:27:57 följande:

ok vilket Levnadsöde din mor har haft Hon måste ha en stark personlighet.

känns hon mer som en kompis än Mamma ibland?

Har hon alltid gett tummen upp för dina pojkvänner?

Ja hon är den starkaste jag känner.

Vi är mer som vänner, efter att jag fick barn pratar vi med varandra minst en gång varje dag.

Nej har inte alltid fått tummen upp men hon har alltid litat på att jag gör bra val. han som jag är tillsammans med nu ser hon som en son så honom gillar hon :)
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-13 15:47:59 följande:
    Ja hon är den starkaste jag känner.

Vi är mer som vänner, efter att jag fick barn pratar vi med varandra minst en gång varje dag.

Nej har inte alltid fått tummen upp men hon har alltid litat på att jag gör bra val. han som jag är tillsammans med nu ser hon som en son så honom gillar hon :)
    ok Din Mor kanske skulle kunna skriva en bok om sitt liv  fast man kanske måste vara känd om man ska publicera en bok?  Är din mor tillsammans med någon eller är hon singel? har ni döpt ert barn eller struntade du och din partner i det?
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-13 17:27:25 följande:

ok Din Mor kanske skulle kunna skriva en bok om sitt liv  fast man kanske måste vara känd om man ska publicera en bok?  Är din mor tillsammans med någon eller är hon singel? har ni döpt ert barn eller struntade du och din partner i det?

Tror man måste vara känd eller ha en riktigt bra historia som folk vill läsa om. Nej hon har gift om sig.

Våran dotter är inte döpt, vi valde att strunta i det.
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-11 21:35:01 följande:
    Jag är en kurdisk tjej och tillsammans med en svensk kille, och innan honom dejtade jag bara svenska killar. Varför skulle man inte kunna göra det?
    Hur många svenska partners har du haft?
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-19 10:43:35 följande:

Hur många svenska partners har du haft?

Har haft 2 seriösa med killen jag har nu och sen har jag dejtat en hel del.
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-19 13:20:41 följande:
    Har haft 2 seriösa med killen jag har nu och sen har jag dejtat en hel del.
    ok hände det att du dejtade flera killar samtidigt när du inte hade ett seriöst förhållande? träffade du killarna genom tinder eller ute på stan?
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!