• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Johans Pillerill

Men dina bilder visar ju bara på småpojkar... Seriöst, många här på fl har nästan barn i den sista killens ålder :P personligen är jag ute efter (och har) en riktig man!!

• Ruggugglan
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:20:54 följande:
    Ful? Är han ful och liknar en småpojke? Ser du inte hur biffig han är? Avundsjuke fan
    Det spelar väl ingen roll att han är biffig. Jag är 24år och skulle aldrig vilja ha en kille som ser ut att vara 15 år gammal.
  • Anonym (Juana Garcia)
    Ruggugglan skrev 2012-11-18 20:19:33 följande:

Alexander får gärna vara bög för min skull. But still... Han är jävligt het och väldigt svensk.
    Usch, fejjan är inte så speciell men han har en jävligt uppbyggd kropp. Däremot är kurdiska killar runt 30-35 snyggare än svenskarna. Och jag är faktiskt halv chilienare och halv brasiliansk.

• Johans Pillerill
    MickeN1973 skrev 2012-11-18 20:24:56 följande:
    Vi kan nog konstatera att att TS tillhör begåvningsreserven....  

• MaryCaroline
    Anonym (Exotic mix.) skrev 2012-11-18 19:57:49 följande:
    Jag personligen skulle aldrig i mitt liv bli tillsammans med en kurdisk kille. Dom är riktiga svin. 
    Både till dig och till TS... Ni drar alla över en kam men på vitt skilda håll. Det är ju helt fel. Jag är själv tillsammans med en kurd och han är både snygg och helt underbar. Men alla kurder är inte snygga och inte underbara och alla kurder är inte heller svin. Detsamma kan man inte heller påstå angående svenska killar. Man kan inte dra alla över en kam och säga "alla" eller att det är dittan eller dattan rent generellt, för det är ju också att dra alla över en kam. Oavsett varifrån någon kommer är det väl upp till var och en och tycka att han/hon ser bra ut och att man tycker om honom/henne. Det är inte ursprunget som har någon roll i det hela. 
  • Ruggugglan
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:23:46 följande:
    Usch, fejjan är inte så speciell men han har en jävligt uppbyggd kropp. Däremot är kurdiska killar runt 30-35 snyggare än svenskarna. Och jag är faktiskt halv chilienare och halv brasiliansk.

Det är ju din åsikt. Jag bryr mig inte om vart killen kommer ifrån. Det finns snygga killar överallt. Jag fattar inte varför du drar alla svenska killar över en kam. Det märks att du  är 17 år gammal och bara ute efter uppmärksamhet.
  • Revolver
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:16:06 följande:
    Här kan du få en bild utav en annan kurdisk kille..desperata shit

Du tror att vi alla tycker att han är snygg?

Spelar ingen roll vem du än visar, jag tycker inte kurder är snygga sorry TS. Du är säkert en liten kurdisk stackare själv som letar efter bekräftelse ;)

Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!