• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Anonym (Tjejerna?)

Det omvända då Dejtar tjejerna Svenska killar?   

• Anonym (unlikely)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-05-30 16:58:03 följande:

Det omvända då Dejtar tjejerna Svenska killar?   

Tror knappast många vågar göra det. Inte om man tänker på vad som hände Fadime som dejtade en svensk kille. 
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (unlikely) skrev 2017-05-30 20:09:48 följande:
    Tror knappast många vågar göra det. Inte om man tänker på vad som hände Fadime som dejtade en svensk kille. 
    Ok så det är rätt så ovanligt då? Finns det inga tjejer på familjeliv som kan svara på det?
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-11 17:53:14 följande:

Ok så det är rätt så ovanligt då? Finns det inga tjejer på familjeliv som kan svara på det?

Jag är en kurdisk tjej och tillsammans med en svensk kille, och innan honom dejtade jag bara svenska killar. Varför skulle man inte kunna göra det?
  • KKarate

Bäst är att flytta till norra Irak, så blir du omgiven av snygga kurder dagligen. Var gärna inte kvar här i Sverige.

• Anonym (unlikely)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-11 21:35:01 följande:
    Jag är en kurdisk tjej och tillsammans med en svensk kille, och innan honom dejtade jag bara svenska killar. Varför skulle man inte kunna göra det?
    Varför man inte skulle kunna göra det? Tja, om man har föräldrar som är stränga med heder så är det nog inte så populärt. Det finns onekligen en hel del fall av kvinnor som blivit dödade för att de försökt leva västerländskt. Jag läste nyligen boken om Pela, och det är helt sjukt att sånt ens existerar nuförtiden. 
  • Anonym (unlikely)
    Vet dina föräldrar och släkt att du dejtar svenska killar? Vad tycker de i så fall om det?
  • Anonym (Tjejerna?)
    kul att det äntligen fanns en tjej som kunde svara på frågan.
    är det många tjejer som dejtar svenska killar vet du fler kurd tjejer som gör det?
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (unlikely) skrev 2017-06-12 19:15:40 följande:

Varför man inte skulle kunna göra det? Tja, om man har föräldrar som är stränga med heder så är det nog inte så populärt. Det finns onekligen en hel del fall av kvinnor som blivit dödade för att de försökt leva västerländskt. Jag läste nyligen boken om Pela, och det är helt sjukt att sånt ens existerar nuförtiden. 

Anonym (unlikely) skrev 2017-06-12 19:17:19 följande:

Vet dina föräldrar och släkt att du dejtar svenska killar? Vad tycker de i så fall om det?

Ja alla vet, vi har även en dotter tillsammans. Har bara mina syskon och föräldrar här i Sverige. Min pappa har aldrig gillat något av de väl jag tagit i livet, och jag hade en svår uppväxt men jag lever än. Å andra sidan skulle jag nog hellre dö än låta honom bestämma över mig. Visst har det funnits tillfällen man känt sig lite rädd men aldrig så pass rädd att jag skulle låta honom påverka något av mina val i livet.
  • Anonym (Kurdisktjej)
    Anonym (Tjejerna?) skrev 2017-06-12 19:37:46 följande:

kul att det äntligen fanns en tjej som kunde svara på frågan.

är det många tjejer som dejtar svenska killar vet du fler kurd tjejer som gör det?

Jag vet faktiskt en hel del. Oftast är familjerna glada och nöjda över deras döttrars val. Det är skillnad på tillexempel kurder och araber. I arabiska familjer är reglerna mycket hårdare. De flesta kurder jag känner som kommit hit har anpassat sig mycket bra till det svenska samhället... förutom min far då, men det har jag lärt mig att leva med.
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!