• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Revolver

Ingen kommer ta dig seriöst här eller i livet om du ska kalla svenska män för bög och jag vet inte vad du säger för skit. Sen att du jämför ''svenska pluggtjejerna med enligt din motsats de fina svenska tjejerna? Kan man inte plugga och vara fin? Bara utav din TS märker man att du är en liten skitunge. 

Kom tillbaka när du är minst 25 med lite mer vett inom pannbenet. 

• Anonym (Juana Garcia)
    Johans Pillerill skrev 2012-11-18 20:06:05 följande:

Fast hellre den gubben än den kurdiska :) du får komma med ett bättre exempel!
    Pratar faktiskt om såna snyggingar! 

• Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:07:50 följande:
    Ingen kommer ta dig seriöst här eller i livet om du ska kalla svenska män för bög och jag vet inte vad du säger för skit. Sen att du jämför ''svenska pluggtjejerna med enligt din motsats de fina svenska tjejerna? Kan man inte plugga och vara fin? Bara utav din TS märker man att du är en liten skitunge. 

Kom tillbaka när du är minst 25 med lite mer vett inom pannbenet. 
    Du vet inte vad jag gått igenom i livet och kan inte döma mig. Ingen kommer kunna förstå mig
  • Anonym (@)

Di får väll fråga rakt ut om han är seriös med dig eller inte! Det är väll på individnivå. Jag har en kurdisk killkompis som inte kan tänka sig något annat än en kurdisk tjej som är muslim. Sen är min pappaskille kurd och praktiserande muslim och de har varit ett seriöst par i 6år nu och min pappa är helsvensk så det är nog väldigt individuellt om killen är seriös eller inte.

Men att kurdiska killar är snyggare än svenska håller jag inte med om

• Revolver
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:07:51 följande:
    Pratar faktiskt om såna snyggingar! 

Smaken är som baken. Jag tycker han är skitful.

• Revolver
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:08:58 följande:
    Du vet inte vad jag gått igenom i livet och kan inte döma mig. Ingen kommer kunna förstå mig
    Haha och du tror du vet ett skit om alla svenska män eller? Hur kan du döma alla dom då? Du har gett ett jävligt patetisk intryckt i alla fall vilket ger mig rätten att döma dig. 
  • Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:09:56 följande:

Smaken är som baken. Jag tycker han är skitful.

Vilket jävla liv du har seriöst! Palla sitta googla leta efter en bild efter ett hård genrep och ta fram och hävda.. jesus. Skaffa liv. 
  • Anonym (@)

Men kurdiska bögkillar finns det också gott om TS

• Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:10:45 följande:
    Haha och du tror du vet ett skit om alla svenska män eller? Hur kan du döma alla dom då? Du har gett ett jävligt patetisk intryckt i alla fall vilket ger mig rätten att döma dig. 
    Här kan du få en bild utav en annan kurdisk kille..desperata shit

• Anonym
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:03:42 följande:
    Så patetiskt det är so om jag tar en svensk gubbe:

Jag tyckte faktiskt att gubben var snygg, perfekt exempel på någon som har åldrats bra :)
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!