Inlägg från: Anonym (Juana Garcia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Anonym (Juana Garcia)

Jo kurder är snyggare än svenskar har sätt för många snygga kurder att jag blir galen

Anonym skrev 2012-11-18 19:10:24 följande:
    Fattar inte heller varför man vill dra alla över en kam sådär? Vad är en kurdisk kille egentligen? Vi är ju alla människor. Sen var man råkar vara född eller var ens föräldrar råka vara födda påverkar väl inget?

• Anonym (Juana Garcia)
    Patricia Sandell93 skrev 2012-11-18 19:25:44 följande:
    Haha, hon kan inte vara många år äldre än 14? :) // Håkan

Haha driver du? Jag fyller 17 nu i december!
  • Anonym (Juana Garcia)
    Anonym skrev 2012-11-18 19:14:50 följande:
    Tycker du resonerar konstigt faktiskt, svenskar och kurder är ju bara etiketter på vilket landområde man kommer ifrån? En kurd kan ju vara en svensk och en svensk kan vara en kurd.

Det där var det sämsta exemplet jag hört faktiskt! Flesta kurser har mörkt hår och stora fina ögon med olika färger en manlig attityd och det har dom fått från sin kultur osv , varför är inte svenska killar så då? Så himmla bög beteende!
  • Anonym (Juana Garcia)
    Anonym skrev 2012-11-18 19:10:24 följande:
    Fattar inte heller varför man vill dra alla över en kam sådär? Vad är en kurdisk kille egentligen? Vi är ju alla människor. Sen var man råkar vara född eller var ens föräldrar råka vara födda påverkar väl inget?

Vem har inte sagt att alla

Är

Människor. Vi alla är

Människor sen går man efter nationalitet. Och jag tycker dom har ett manligt respekterat beteende tillskillnad från svenska bög beteende och barnsliheter
  • Anonym (Juana Garcia)
    Patricia Sandell93 skrev 2012-11-18 19:41:46 följande:
    Gud så omogen!! Irriterande så omogen människa!!

Är faktiskt 17 som sagt och har mina anledningar. Var tillsammans med en svensk bög kille som förstörde mitt liv. Förstörde förhållandet mellan mig och min familj, min skola, utbildning och ekonomi. SNÅLA JÄVLAR!
  • Anonym (Juana Garcia)
    Anonym (Kurder!!!) skrev 2012-11-18 19:52:33 följande:
    Ja, SJUKT heta är dem!!! Hahahaha! *kunde inte låta bli*
    Så patetiskt det är so om jag tar en svensk gubbe:

• Anonym (Juana Garcia)
    Johans Pillerill skrev 2012-11-18 20:06:05 följande:

Fast hellre den gubben än den kurdiska :) du får komma med ett bättre exempel!
    Pratar faktiskt om såna snyggingar! 

• Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:07:50 följande:
    Ingen kommer ta dig seriöst här eller i livet om du ska kalla svenska män för bög och jag vet inte vad du säger för skit. Sen att du jämför ''svenska pluggtjejerna med enligt din motsats de fina svenska tjejerna? Kan man inte plugga och vara fin? Bara utav din TS märker man att du är en liten skitunge. 

Kom tillbaka när du är minst 25 med lite mer vett inom pannbenet. 
    Du vet inte vad jag gått igenom i livet och kan inte döma mig. Ingen kommer kunna förstå mig
  • Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:09:56 följande:

Smaken är som baken. Jag tycker han är skitful.

Vilket jävla liv du har seriöst! Palla sitta googla leta efter en bild efter ett hård genrep och ta fram och hävda.. jesus. Skaffa liv. 
  • Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:10:45 följande:
    Haha och du tror du vet ett skit om alla svenska män eller? Hur kan du döma alla dom då? Du har gett ett jävligt patetisk intryckt i alla fall vilket ger mig rätten att döma dig. 
    Här kan du få en bild utav en annan kurdisk kille..desperata shit

• Anonym (Juana Garcia)
    Ruggugglan skrev 2012-11-18 20:19:33 följande:

Alexander får gärna vara bög för min skull. But still... Han är jävligt het och väldigt svensk.
    Usch, fejjan är inte så speciell men han har en jävligt uppbyggd kropp. Däremot är kurdiska killar runt 30-35 snyggare än svenskarna. Och jag är faktiskt halv chilienare och halv brasiliansk.

• Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:32:43 följande:

Hur jävla desperat är du seriöst? Googlar på svenska killar och vill övertyga läsare. Haha, herregud lämna tråden pajas. 

Jag tycker också om vissa utseenden, men seriöst så retas jag för det mesta med svenskar och mina svenska kill polare att dom är snygga. Jag är född och uppvuxen i Sverige men ser mig mer som latina. Ja skulle aldrig byta min härkomst mot något annat i världen din pajas! Våga påstå fram saker till mig en gång till! Desperata fan. Usch! Gå och hoppas 
  • Anonym (Juana Garcia)
    Nailik skrev 2012-11-18 20:34:50 följande:
    Jag tycker hon snarare till hör begåvningsresevens reserv..

Men angående att svensk killar e bögig, jag skulle vilja se dig säga det öga mor öga till min sambo för han e allt annat en liten, barnslig och det du kallar bögig. Han väger in på 120 kg muskler och jobbar som väktare, eller till någon av mina killpolare som är gay och väldigt manliga.

Men jag tycker att du TS borde växa upp och lära dig att inte dra alla över en kam för tänk om alla skulle säga att du är en slampa bara för att du har brasilianstkt blod i dig och vissa anser att latinska tjejer är slampiga och outbildade.
    Att sydamerikaner är outbildade är lite och ta på.. 
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!