• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Miss P71

Det är bara att vänta och se.. så får du svaret... finns osäriösa killar så kvittar det var från de kommer..Flört

• Anonym

Vem som är snygg handlar väl om tycke och smak? Så varför du tycker något kan väl ingen annan svara på.
    Sen verkar du ohälsosamt fixerad vid etnicitet, det är 2012 nu och inte 1938. Idag fokuserar vi på individen och inte på hudfärgen :) Inga rasister på våra gator :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-18 19:04:40 följande:
    Vem som är snygg handlar väl om tycke och smak? Så varför du tycker något kan väl ingen annan svara på.
    Sen verkar du ohälsosamt fixerad vid etnicitet, det är 2012 nu och inte 1938. Idag fokuserar vi på individen och inte på hudfärgen :) Inga rasister på våra gator :)
  • Pastell
    Anonym skrev 2012-11-18 19:04:40 följande:
  • Anonym

Fattar inte heller varför man vill dra alla över en kam sådär? Vad är en kurdisk kille egentligen? Vi är ju alla människor. Sen var man råkar vara född eller var ens föräldrar råka vara födda påverkar väl inget?

• Anonym (Juana Garcia)

Jo kurder är snyggare än svenskar har sätt för många snygga kurder att jag blir galen

Anonym skrev 2012-11-18 19:10:24 följande:
    Fattar inte heller varför man vill dra alla över en kam sådär? Vad är en kurdisk kille egentligen? Vi är ju alla människor. Sen var man råkar vara född eller var ens föräldrar råka vara födda påverkar väl inget?

• Anonym
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 19:12:16 följande:
    Jo kurder är snyggare än svenskar har sätt för många snygga kurder att jag blir galen
    Tycker du resonerar konstigt faktiskt, svenskar och kurder är ju bara etiketter på vilket landområde man kommer ifrån? En kurd kan ju vara en svensk och en svensk kan vara en kurd.
  • Anonym (Juana Garcia)
    Patricia Sandell93 skrev 2012-11-18 19:25:44 följande:
    Haha, hon kan inte vara många år äldre än 14? :) // Håkan

Haha driver du? Jag fyller 17 nu i december!
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!