• Anonym

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Va???

• Anonym

Vem som är snygg handlar väl om tycke och smak? Så varför du tycker något kan väl ingen annan svara på.
    Sen verkar du ohälsosamt fixerad vid etnicitet, det är 2012 nu och inte 1938. Idag fokuserar vi på individen och inte på hudfärgen :) Inga rasister på våra gator :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-18 19:04:40 följande:
    Vem som är snygg handlar väl om tycke och smak? Så varför du tycker något kan väl ingen annan svara på.
    Sen verkar du ohälsosamt fixerad vid etnicitet, det är 2012 nu och inte 1938. Idag fokuserar vi på individen och inte på hudfärgen :) Inga rasister på våra gator :)
  • Anonym

Fattar inte heller varför man vill dra alla över en kam sådär? Vad är en kurdisk kille egentligen? Vi är ju alla människor. Sen var man råkar vara född eller var ens föräldrar råka vara födda påverkar väl inget?

• Anonym
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 19:12:16 följande:
    Jo kurder är snyggare än svenskar har sätt för många snygga kurder att jag blir galen
    Tycker du resonerar konstigt faktiskt, svenskar och kurder är ju bara etiketter på vilket landområde man kommer ifrån? En kurd kan ju vara en svensk och en svensk kan vara en kurd.
  • Anonym
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 19:39:23 följande:

Det där var det sämsta exemplet jag hört faktiskt! Flesta kurser har mörkt hår och stora fina ögon med olika färger en manlig attityd och det har dom fått från sin kultur osv , varför är inte svenska killar så då? Så himmla bög beteende!
    Ursäkta bögbeteende? Nu tycker jag du är farlig nära hets mot folkgrupp faktiskt, du bör fundera lite innan du postar mer nu tror jag.
  • Anonym
    Patricia Sandell93 skrev 2012-11-18 19:45:56 följande:
    Anmäl henne, jag sitter med mobilen kan inte göra det med appen. Omognare människa får man leta efter! 17 år? Du better dig som du vore 13-14 Max!
    Hon är redan anmäld för rasism för hon använder homosexuella som något negativt.
  • Anonym
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:03:42 följande:
    Så patetiskt det är so om jag tar en svensk gubbe:

Jag tyckte faktiskt att gubben var snygg, perfekt exempel på någon som har åldrats bra :)
  • Anonym
    MaryCaroline skrev 2012-11-18 20:28:42 följande:
    Både till dig och till TS... Ni drar alla över en kam men på vitt skilda håll. Det är ju helt fel. Jag är själv tillsammans med en kurd och han är både snygg och helt underbar. Men alla kurder är inte snygga och inte underbara och alla kurder är inte heller svin. Detsamma kan man inte heller påstå angående svenska killar. Man kan inte dra alla över en kam och säga "alla" eller att det är dittan eller dattan rent generellt, för det är ju också att dra alla över en kam. Oavsett varifrån någon kommer är det väl upp till var och en och tycka att han/hon ser bra ut och att man tycker om honom/henne. Det är inte ursprunget som har någon roll i det hela. 

• Anonym

Jag tycker arabkillar är fula.

• Anonym

En svensk kille kom nyligen tvåa i världen på en "skönhets"tävling för män. Sug på den du TS!

• Anonym
    TrendyFarsa skrev 2012-11-19 13:22:31 följande:
    Och det finns en HEL DEL kurdiska tjejer som är grymt söta med, så det går åt båda hållen Solig

Men psst, tala inte om det för någon här på FL, för enligt folk här så är jag tydligen rasist...
    Man kan ju vara rasist trots att man tycker t ex en kurdtjej är söt. Att inte tro det är ungefär lika dumt som att tro att invandrare själva inte kan va rasister Obestämd
  • Anonym

Varför skulle någon etnicitet vara snyggare än någon annan? Den personliga smaken och någons utstrålning är vad som avgör om nån är snygg eller ej. Tröttsamt med dessa jävla trådar som klankar ner på utseenden. Väx upp!

• Anonym

Så här är det. Kurdiska tjejer får inte ha sex före äktenskapet. Därför finns det en stor mängd kurdiska killar, som är trolovade men en kurdisk tjej - men som inte får ha sex med henne, förrän han har skaffat sig en stabil ekonom så att de kan gifta sig. Detta gör att dessa killar i så fall inte får ha sex förrän de är uppemot 25-30 många gånger... Självklart längtar de efter sex, och lika självklart ser de sig omkring efter tjejer av andra folkslag för att ha det med.

Du måste alltså verkligen vara säker på, att denna kille älskar dig och inte bara vill utnyttja dig en tid, innan du går med på att ha sex! (Detta med snyggheten lägger jag mig inte i - jag tycker att det finns ungefär lika  många vackra människor i alla folkslag.) 

• Anonym
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 19:12:16 följande:
    Jo kurder är snyggare än svenskar har sätt för många snygga kurder att jag blir galen

Ja håll dig till kurderna för svenska killar vill inte ha efterblivna tjejer som inte kan stava ordentligt.....
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!