• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • W F
    grind skrev 2012-11-19 09:10:19 följande:
    Det är naturligt att kvinnor tycker att "exotiska" killar är snygga. Det ligger i kvinnornas natur att försöka bredda genbanken för att få bättre avkomma. I många delar av världen asocieras dock den vite mannen med makt och status vilket är en motkraft mot detta.
    Ja, så jag sträckte mig ända till Finland ;)

Nej allmänt färgade män tänder jag inte på. Spelar ingen roll om hans mamma är Afrikan & Far är svensk.
    Kurd, Alban, Afrikan, Kines, Japan - ingen av dessa attraherar mig, tyvärr.

Nej jag är ikke Främlingsfientlig eller Rasist :)
  • Anonym (Exotic mix.)

Jag skulle aldrig kunna dejta eller bli attraherad av följande:

* Religiösa
    * Araber
    * Kurder
    * Iranier
    * Syrianer

Av kulturella skäl samt att jag helt enkelt inte känner någon attraktion till dessa män. 

• Prissan

Smaken är som baken. Är själv latina och tycker att svenska män är finast. Hjärta
    Förresten är det inte speciellt schysst att kalla svenska killar för nördar.

• TrendyFarsa
    Anonym (jag är kurd) skrev 2012-11-19 09:07:38 följande:
    Jag är kurd själv,, anser verkligen inte att kurdiska killar är snygga,, tvärtom..
    Hellre nån söt svensk kille med ljusa ögon och hår  Kyss   än kurdisk kille..

visst finns fåtal fina...
    Och det finns en HEL DEL kurdiska tjejer som är grymt söta med, så det går åt båda hållen Solig

Men psst, tala inte om det för någon här på FL, för enligt folk här så är jag tydligen rasist...
  • Anonym
    TrendyFarsa skrev 2012-11-19 13:22:31 följande:
    Och det finns en HEL DEL kurdiska tjejer som är grymt söta med, så det går åt båda hållen Solig

Men psst, tala inte om det för någon här på FL, för enligt folk här så är jag tydligen rasist...
    Man kan ju vara rasist trots att man tycker t ex en kurdtjej är söt. Att inte tro det är ungefär lika dumt som att tro att invandrare själva inte kan va rasister Obestämd
  • Anton Chigurh

Jag är inte kurd, men jag är heller inte svensk. Jag är DANSK. Är jag snygg då ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (råger)
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 18:15:12 följande:
    Jag är inte kurd, men jag är heller inte svensk. Jag är DANSK. Är jag snygg då ???
    Ja,dom vill spise dej till morgenmad.
  • Anonym

Varför skulle någon etnicitet vara snyggare än någon annan? Den personliga smaken och någons utstrålning är vad som avgör om nån är snygg eller ej. Tröttsamt med dessa jävla trådar som klankar ner på utseenden. Väx upp!

• Anonym (Knölpåken)
    Anton Chigurh skrev 2012-11-19 18:15:12 följande:
    Dansken Mads är rätt fin, lite fulsnygg, han har nånting som verkar heta karma o charm

Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!