• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Anonym
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 19:12:16 följande:
    Jo kurder är snyggare än svenskar har sätt för många snygga kurder att jag blir galen

Ja håll dig till kurderna för svenska killar vill inte ha efterblivna tjejer som inte kan stava ordentligt.....
  • Anonym (Dumhuvud)

Det dummaste jag läst. Det räcker så.

• Gert

TS ställer svenskar och kurder mot varandra. Vem var det som sa att vi inte ska ställa människor mot varandra?

För att besvara frågan så visst kan kurdiska män vara snygga i  20-årsåldern. Fast sen börjar det gå utför. Vid 40 ser de ut som 60 med en 70-årings tänder.  Min chef är kurd så jag vet vad jag talar om.

• Anonym (Kurd)

Kurdiska killar är generellt mer våldsamma än svenskar också.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 19:01:55 följande:

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

Själv tycker jag att det är "plugg-tjejerna" som är de fina, intelligens håller i längden Man bor inte ihop med någons "snygghet", trevlig och smart är det som gäller!
  • auster

Det finns ju goda möjligheter att hålla sig i form när man sitter inne, så de har ju i regel ett tilltalande yttre. Men roliga? Özz är ju kul, men snittkurden går väl oftast runt och är arg på något godtyckligt?

• Anonym (Kurd)
    Anonym (F) skrev 2014-09-07 17:16:10 följande:

Nä kurder är inte fagra. 

Kurder är duktigare på att hugga händerna av folk med yxa. Svenska killar gör inte sånt.
  • Anonym (F)
    Anonym (Kurd) skrev 2014-09-07 17:28:43 följande:
    Kurder är duktigare på att hugga händerna av folk med yxa. Svenska killar gör inte sånt.
    En bra egenskap. 
  • Anonym (Kurd)
    Anonym (F) skrev 2014-09-07 17:40:11 följande:

En bra egenskap. 

Att inte hugga händerna av folk, absolut.
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!