• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Anonym (x)

...,men Kawa Zolfgary... Inte ska du väl behöva gå såhär långt för att få lite bekräftelse. Du ser normal ut, men jag föredrar ljusare män.

• Anonym

Jag tycker arabkillar är fula.

• Anonym

En svensk kille kom nyligen tvåa i världen på en "skönhets"tävling för män. Sug på den du TS!

• Anonym (jag är kurd)

Jag är kurd själv,, anser verkligen inte att kurdiska killar är snygga,, tvärtom..
    Hellre nån söt svensk kille med ljusa ögon och hår  Kyss   än kurdisk kille..

visst finns fåtal fina...

• grind

Det är naturligt att kvinnor tycker att "exotiska" killar är snygga. Det ligger i kvinnornas natur att försöka bredda genbanken för att få bättre avkomma. I många delar av världen asocieras dock den vite mannen med makt och status vilket är en motkraft mot detta.

• grind
    grind skrev 2012-11-19 09:10:19 följande:
    Det är naturligt att kvinnor tycker att "exotiska" killar är snygga. Det ligger i kvinnornas natur att försöka bredda genbanken för att få bättre avkomma. I många delar av världen asocieras dock den vite mannen med makt och status vilket är en motkraft mot detta.
    Kort sagt kan man säga att hormonstinna kvinnor väljer kurden medan den tänkande kvinnan väljer den vite mannen.
  • Anonym (baksmak)

Men varför fortsätter ni att mata den här? TS är uppenbarligen antingen en ung liten tjej som ännu inte insett att "smak" är ett relativt begrepp som betyder olika saker för alla, eller så driver hon bara... 

• Anonym (jag är kurd)

GRIND:  Kort sagt kan man säga att hormonstinna kvinnor väljer kurden medan den tänkande kvinnan väljer den vite mannen.

DET DÄR VAR VÄL ONÖDIGT,

Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!