• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Revolver

Småpojken bjuder jag på ifall du TS är intresserad hahaha

• Nailik
    MickeN1973 skrev 2012-11-18 20:24:56 följande:
    Vi kan nog konstatera att att TS tillhör begåvningsreserven....  
    Jag tycker hon snarare till hör begåvningsresevens reserv..

Men angående att svensk killar e bögig, jag skulle vilja se dig säga det öga mor öga till min sambo för han e allt annat en liten, barnslig och det du kallar bögig. Han väger in på 120 kg muskler och jobbar som väktare, eller till någon av mina killpolare som är gay och väldigt manliga.

Men jag tycker att du TS borde växa upp och lära dig att inte dra alla över en kam för tänk om alla skulle säga att du är en slampa bara för att du har brasilianstkt blod i dig och vissa anser att latinska tjejer är slampiga och outbildade.
  • Revolver
    Nailik skrev 2012-11-18 20:34:50 följande:

Men angående att svensk killar e bögig, jag skulle vilja se dig säga det öga mor öga till min sambo för han e allt annat en liten, barnslig och det du kallar bögig. Han väger in på 120 kg muskler och jobbar som väktare, eller till någon av mina killpolare som är gay och väldigt manliga.

Men jag tycker att du TS borde växa upp och lära dig att inte dra alla över en kam för tänk om alla skulle säga att du är en slampa bara för att du har brasilianstkt blod i dig och vissa anser att latinska tjejer är slampiga och outbildade.
    Det kanske hon är. Eller så ful att hon inte får någon svensk kille att fastna för henne. Oops nu är jag lite fördomsfull som TS Solig 
  • Anonym (Juana Garcia)
    Revolver skrev 2012-11-18 20:32:43 följande:

Hur jävla desperat är du seriöst? Googlar på svenska killar och vill övertyga läsare. Haha, herregud lämna tråden pajas. 

Jag tycker också om vissa utseenden, men seriöst så retas jag för det mesta med svenskar och mina svenska kill polare att dom är snygga. Jag är född och uppvuxen i Sverige men ser mig mer som latina. Ja skulle aldrig byta min härkomst mot något annat i världen din pajas! Våga påstå fram saker till mig en gång till! Desperata fan. Usch! Gå och hoppas 
  • sär skriven

Åh TS har gott om tid på sig att växa upp. Hon är sjutton år gammal och är förmodligen inte klassens ljushuvud på något sätt. Riktigt smart kommer hon förmodligen aldrig bli men hon ge henne några år så kommer hon nog upp i tolvåringens mentala status.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Anonym (Juana Garcia)

Att sydamerikaner är outbildade är lite och ta på.. 
  • Revolver
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:39:27 följande:
    Hur jävla desperat är du seriöst? Googlar på svenska killar och vill övertyga läsare. Haha, herregud lämna tråden pajas. 

Jag tycker också om vissa utseenden, men seriöst så retas jag för det mesta med svenskar och mina svenska kill polare att dom är snygga. Jag är född och uppvuxen i Sverige men ser mig mer som latina. Ja skulle aldrig byta min härkomst mot något annat i världen din pajas! Våga påstå fram saker till mig en gång till! Desperata fan. Usch! Gå och hoppas 
    Desperat? Detta är ett diskussionsforum och jag får lägga upp bilder bäst jag vill. Jag tror nog på min hypotes att du är för ful för en svensk. Bara för att de inte vill ha dig betyder det inte att du får trampa ner på dom? Herregud lilla flicka vet du ens vad pajas betyder? hahaha
  • Nailik
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:41:55 följande:
    Att sydamerikaner är outbildade är lite och ta på.. 
    Inte om jag ska dra alla över en kam som du gör för då bildar jag mig min uppfattning på det jag sett på tv och då är alla sydamerikaner slampiga, outbildade, och drogberoende/droglangare.

Nu ser jag ju inte det så men OM jag hade byggt min uppfattning om alla från ett folkslag på vad jag sett så hade det kunnat vara såg jag såg det.
  • Anonym (Knölpåken)

När man kollar bilder tycker jag de flesta kurder förfaller mot 50 års åldern.En del blir småpösiga, ser nästan likadana ut till utseende allihopa.
    Nordbor blir många gånger mer attraktiva när de når en ålder mot 45-50. (och även innan).

Men gamla blir vi alla... en del förblir vackrare, andra mindre vackra.
    Ett stort hjärta och en normalbegåvad hjärna värderas högre i slutändan för de flesta som vill finna en livskamrat.

• Anonym
    MaryCaroline skrev 2012-11-18 20:28:42 följande:
    Både till dig och till TS... Ni drar alla över en kam men på vitt skilda håll. Det är ju helt fel. Jag är själv tillsammans med en kurd och han är både snygg och helt underbar. Men alla kurder är inte snygga och inte underbara och alla kurder är inte heller svin. Detsamma kan man inte heller påstå angående svenska killar. Man kan inte dra alla över en kam och säga "alla" eller att det är dittan eller dattan rent generellt, för det är ju också att dra alla över en kam. Oavsett varifrån någon kommer är det väl upp till var och en och tycka att han/hon ser bra ut och att man tycker om honom/henne. Det är inte ursprunget som har någon roll i det hela. 

Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!