Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
Va???
Va???
Vem som är snygg handlar väl om tycke och smak? Så varför du tycker något kan väl ingen annan svara på.
Sen verkar du ohälsosamt fixerad vid etnicitet, det är 2012 nu och inte 1938. Idag fokuserar vi på individen och inte på hudfärgen :) Inga rasister på våra gator :)
Fattar inte heller varför man vill dra alla över en kam sådär? Vad är en kurdisk kille egentligen? Vi är ju alla människor. Sen var man råkar vara född eller var ens föräldrar råka vara födda påverkar väl inget?
Jag tycker arabkillar är fula.
En svensk kille kom nyligen tvåa i världen på en "skönhets"tävling för män. Sug på den du TS!
Varför skulle någon etnicitet vara snyggare än någon annan? Den personliga smaken och någons utstrålning är vad som avgör om nån är snygg eller ej. Tröttsamt med dessa jävla trådar som klankar ner på utseenden. Väx upp!
Så här är det. Kurdiska tjejer får inte ha sex före äktenskapet. Därför finns det en stor mängd kurdiska killar, som är trolovade men en kurdisk tjej - men som inte får ha sex med henne, förrän han har skaffat sig en stabil ekonom så att de kan gifta sig. Detta gör att dessa killar i så fall inte får ha sex förrän de är uppemot 25-30 många gånger... Självklart längtar de efter sex, och lika självklart ser de sig omkring efter tjejer av andra folkslag för att ha det med.
Du måste alltså verkligen vara säker på, att denna kille älskar dig och inte bara vill utnyttja dig en tid, innan du går med på att ha sex! (Detta med snyggheten lägger jag mig inte i - jag tycker att det finns ungefär lika många vackra människor i alla folkslag.)