• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Putt B
    Prissan skrev 2012-11-20 16:11:49 följande:
    Ja eller så är hon bara ute efter att reta upp folk. Det lyckades hon bra med.
    Jag är inte det minsta uppretad.. bara ler lite åt denna typen av människor...

Är du upprörd ?
  • Prissan
    Putt B skrev 2012-11-20 16:29:19 följande:
    Jag är inte det minsta uppretad.. bara ler lite åt denna typen av människor...

Är du upprörd ?
    Jag blev skitsur. Jag tycker svenska män är fina. Min man är svensk så det kändes nästan som att hon gav sig på honom. Borde egentligen inte känna så eftersom hon egentligen inte gjorde det, men jag blev väldigt irriterad. Är dock lugnare nu eftersom jag misstänker att det är själva vitsen med att starta en sån tråd...
  • Anonym

Så här är det. Kurdiska tjejer får inte ha sex före äktenskapet. Därför finns det en stor mängd kurdiska killar, som är trolovade men en kurdisk tjej - men som inte får ha sex med henne, förrän han har skaffat sig en stabil ekonom så att de kan gifta sig. Detta gör att dessa killar i så fall inte får ha sex förrän de är uppemot 25-30 många gånger... Självklart längtar de efter sex, och lika självklart ser de sig omkring efter tjejer av andra folkslag för att ha det med.

Du måste alltså verkligen vara säker på, att denna kille älskar dig och inte bara vill utnyttja dig en tid, innan du går med på att ha sex! (Detta med snyggheten lägger jag mig inte i - jag tycker att det finns ungefär lika  många vackra människor i alla folkslag.) 

• Jessi08

Anton:Nja,hur ser en dansk ut?:) väl ingen speciell nationalitet..bara inte blond och blåögd, :)

• Anonym (råger)
    Jessi08 skrev 2012-11-20 17:32:19 följande:
    Anton:Nja,hur ser en dansk ut?:) väl ingen speciell nationalitet..bara inte blond och blåögd, :)

knubbiga
  • Anton Chigurh
    Anonym (råger) skrev 2012-11-26 21:44:12 följande:

knubbiga
    Menar du att DANSKAR är småfeta, eller ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (råger)
    Anton Chigurh skrev 2012-11-26 21:48:33 följande:
    Menar du att DANSKAR är småfeta, eller ???

wienerbröd (danish ) + carlsberg + bacon

hörnstenar i en dansk manlig diet = knubbig

• Anton Chigurh
    Anonym (råger) skrev 2012-11-26 21:54:24 följande:

wienerbröd (danish ) + carlsberg + bacon

hörnstenar i en dansk manlig diet = knubbig

Har du överhuvudtaget tänkt på vilka enorma mängder energi det förbrukas när du måste lyfta en flaska Carlsberg från en bordsyta och upp till käften, gång på gång på gång ??????

, jag tänkte väl inte det heller, Råge. DANSKEN i gemen är en vältränad herre. Så det så.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (råger)
    Anton Chigurh skrev 2012-11-26 22:57:23 följande:
    Har du överhuvudtaget tänkt på vilka enorma mängder energi det förbrukas när du måste lyfta en flaska Carlsberg från en bordsyta och upp till käften, gång på gång på gång ??????

NÄ, jag tänkte väl inte det heller, Råge. DANSKEN i gemen är en vältränad herre. Så det så.
    Lille Anton, blev du vred ?

Åk till Hornbaeck en sommardag så kan du själv bevittna de vältränade Danska herrarna.

RÅGER (med R ) var namnet.  Farvel.     
  • Anton Chigurh
    Anonym (råger) skrev 2012-11-26 23:07:36 följande:
    Lille Anton, blev du vred ?

Åk till Hornbaeck en sommardag så kan du själv bevittna de vältränade Danska herrarna.

RÅGER (med R ) var namnet.  Farvel.     
    Nej.
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!