• Anonym (Juana Garcia)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Varför är kurdiska killar så snygga? Okej, inte alla det är som om att blanda svenska plugg tjejerna med våra fina svenska tjejer. Man brukar ju säga att svenska tjejer är fina utanför Sverige. Men nu till kurdiska killarna ???? Är det sant att dom inte tar oss seriöst? För jag var ute med en kurd för ett tag sen, och han var så himla generös, snäll och fick mig att skratta från början till slut fattar inte vart dom får allt ifrån

Men tror ni dom tar icke - kurdiska tjejer seriöst? (är latina)

• Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!
  • Anonym (Kurder!!!)

Ja, SJUKT heta är dem!!! Hahahaha! *kunde inte låta bli*

• Snultan

Skulle väldigt gärna vilja veta vad som menas med ett "svenskt, bögigt, barnsligt beteende"

• Anonym (Exotic mix.)

Jag personligen skulle aldrig i mitt liv bli tillsammans med en kurdisk kille. Dom är riktiga svin. 

• sär skriven

Men TS, bli ihop med en kurd då. Det borde man klara av som sjuttonåring utan att känna ett behov av att trampa på alla som inte är kurder.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Johans Pillerill
    Snultan skrev 2012-11-18 19:53:22 följande:
    Skulle väldigt gärna vilja veta vad som menas med ett "svenskt, bögigt, barnsligt beteende"

Antar att det är min man hon menar... En typisk svensk kille med blå ögon och lite ölmage. Personligen skulle jag aldrig byta till något annat och tycker att ts får ha sin dåliga smak bäst hon vill :) varför starta en tråd på fl om något så urbota korkat.
  • Anonym (Juana Garcia)
    Anonym (Kurder!!!) skrev 2012-11-18 19:52:33 följande:
    Ja, SJUKT heta är dem!!! Hahahaha! *kunde inte låta bli*
    Så patetiskt det är so om jag tar en svensk gubbe:

• Snultan
    Johans Pillerill skrev 2012-11-18 20:03:11 följande:

Antar att det är min man hon menar... En typisk svensk kille med blå ögon och lite ölmage. Personligen skulle jag aldrig byta till något annat och tycker att ts får ha sin dåliga smak bäst hon vill :) varför starta en tråd på fl om något så urbota korkat.
    hehe javisst.. men blev lite fundersamt just på ett "bögigt och barnsligt beteende".. hmm
  • Fridiz86

felet är att hon har träffat idioter, men hur många seriösa killar finns det i åldern 17?

• Johans Pillerill
    Anonym (Juana Garcia) skrev 2012-11-18 20:03:42 följande:
    Så patetiskt det är so om jag tar en svensk gubbe:

Fast hellre den gubben än den kurdiska :) du får komma med ett bättre exempel!
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!