Inlägg från: Anonym (Tjejerna?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejerna?)

Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!

Det omvända då Dejtar tjejerna Svenska killar?   

• Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (unlikely) skrev 2017-05-30 20:09:48 följande:
    Tror knappast många vågar göra det. Inte om man tänker på vad som hände Fadime som dejtade en svensk kille. 
    Ok så det är rätt så ovanligt då? Finns det inga tjejer på familjeliv som kan svara på det?
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-11 21:35:01 följande:
    Jag är en kurdisk tjej och tillsammans med en svensk kille, och innan honom dejtade jag bara svenska killar. Varför skulle man inte kunna göra det?
    kul att det äntligen fanns en tjej som kunde svara på frågan.
    är det många tjejer som dejtar svenska killar vet du fler kurd tjejer som gör det?
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-12 19:45:55 följande:
    Jag vet faktiskt en hel del. Oftast är familjerna glada och nöjda över deras döttrars val. Det är skillnad på tillexempel kurder och araber. I arabiska familjer är reglerna mycket hårdare. De flesta kurder jag känner som kommit hit har anpassat sig mycket bra till det svenska samhället... förutom min far då, men det har jag lärt mig att leva med.
    ok vilken del av Kurdistan kommer du och de andra tjejer som dejtar svenskar?  kommer du eller det kanske du  redan gör lära din dotter kurdiska?
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-12 20:07:37 följande:
    Iran. De föräldrarna är inte lika stränga. Värre om man kommer från tillexempel irak, har för mig att kurder från Turkiet också är väldigt hårda. Hon är bara 6 månader än så länge. Svenskan kommer först men kommer lära henne vissa ord på kurdiska och även mer om hon vill sen när hon blir äldre men det är enbart för att jag tycker det är bra att vara flerspråkig.
    ok kan du se vems drag dottern fått eller det kanske är för tidigt att säga?
    hur är ditt utseende är det  glänsande tjockt svart hår o mörka ögon?

Brukar du dansa kurdisk dans i vardagsrummet,sovrummet med din kille?
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-12 20:25:31 följande:
    Ja jag ser väl ut som en typisk kurd eller vad man ska säga. Rätt så kort, långt mörkt hår och mörka ögon. Nej vi har aldrig dansat kurdisk dans. Tror han skulle tycka att jag var knäpp om jag försökte få med han upp å dansa, han är inte så mycket för sånt och jag är väldigt svensk i sättet då jag är uppväxt här och nästan bara umgåtts med svenskar hela mitt liv.
    Ok är det sorani du talar eller gorani  är är det samma språk?
    skulle du säga att de flesta kurdiska tjejerna som bor i Sverige är öppna för att träffa Svenska killar? även  kvinnor i 30-40 års åldern?
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-12 20:50:45 följande:
    Jag pratar sorani. Det vet jag faktiskt inte, jag kan bara tala för mig själv och jag skulle inte kunna dejta en kurdisk man eftersom att jag vet hur de är. Men visst finns det många som skulle dejta svenska män, min mamma dejtade några svenska män när hon var 40 när hon skilde sig från min far så visst finns det de i den åldern som kan tänka sig är göra det.
    ok talar din mor svenska utan brytning? var det mycket som var nytt för henne här i Sverige?  jag får tacka så mycket att du tog dig tid att svara på mina frågor  har inte några fler frågor idag. 
  • Anonym (Tjejerna?)

ok vilket Levnadsöde din mor har haft Hon måste ha en stark personlighet.
    känns hon mer som en kompis än Mamma ibland?
    Har hon alltid gett tummen upp för dina pojkvänner?

• Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-13 15:47:59 följande:
    Ja hon är den starkaste jag känner.

Vi är mer som vänner, efter att jag fick barn pratar vi med varandra minst en gång varje dag.

Nej har inte alltid fått tummen upp men hon har alltid litat på att jag gör bra val. han som jag är tillsammans med nu ser hon som en son så honom gillar hon :)
    ok Din Mor kanske skulle kunna skriva en bok om sitt liv  fast man kanske måste vara känd om man ska publicera en bok?  Är din mor tillsammans med någon eller är hon singel? har ni döpt ert barn eller struntade du och din partner i det?
  • Anonym (Tjejerna?)
    Anonym (Kurdisktjej) skrev 2017-06-11 21:35:01 följande:
    Jag är en kurdisk tjej och tillsammans med en svensk kille, och innan honom dejtade jag bara svenska killar. Varför skulle man inte kunna göra det?
    Hur många svenska partners har du haft?
Svar på tråden Kurdiska killar så mycket snyggare än svenska nörd killar!