• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Tiger Af Lilja

Min mage är redan svullen det beror på tarmarna ju sen har man fått barn sen innan så känner livmodern igen det och växer snabbare, men jag äter rätt nyttigt denna gången för att jag med båda barnen gått upp 30 kg, det vill jag inte denna gången, inte nu när jag lyckats komma i form.. :)

• Jane  Doe

Ni som har barn sen tidigare, när behövde ni köpa mammakläder första gången?

• vacker flicka

hej tjejer, jag plussade igår,  tänkte om jag kunnde få hoppa in i denna tråd med er. jag ska ha bf 2 juli

• Jane  Doe
    vacker flicka skrev 2012-10-24 15:56:17 följande:
    hej tjejer, jag plussade igår,  tänkte om jag kunnde få hoppa in i denna tråd med er. jag ska ha bf 2 juli

Välkommen! Är det första barnet?
  • Tiger Af Lilja

Hörrni, jag kanske måste lämna gruppen, är lite chockad.
    testade med rfsu nyss och det visar negativt, fick ju plus med billiga tester i fredags :O
    jag anar ett svagt streck på rfsu, men borde inte det visa superstarkt nu..är väldigt besviken.
    Sen det andra testet har 3 streck, varav det som när närmast teststrecket är starkast..men för nära..
    Köper ett digitalt på fredag, visa det neg då så får jag nog lämna gruppen, detta känns ju helt sjukt.

• Jane  Doe
    Tiger Af Lilja skrev 2012-10-24 19:30:03 följande:
    Hörrni, jag kanske måste lämna gruppen, är lite chockad. testade med rfsu nyss och det visar negativt, fick ju plus med billiga tester i fredags :O jag anar ett svagt streck på rfsu, men borde inte det visa superstarkt nu..är väldigt besviken. Sen det andra testet har 3 streck, varav det som när närmast teststrecket är starkast..men för nära.. Köper ett digitalt på fredag, visa det neg då så får jag nog lämna gruppen, detta känns ju helt sjukt.

Jag har för mig RFSU inte är så känsliga. De du använde tidigare kanske är känsligare.
  • litenkattastrof

om allt gar som jag hoppas blir det barn tre i juli

Ab imo pectore.
  • Juli2013

Hej!

Testade positivt igår och har bf 3 juli :) så jag hoppar gärna med i gruppen!

Längtar och hoppas!

• Lillasyster82
    Tiger Af Lilja skrev 2012-10-24 19:30:03 följande:
    Hörrni, jag kanske måste lämna gruppen, är lite chockad.

testade med rfsu nyss och det visar negativt, fick ju plus med billiga tester i fredags :O

jag anar ett svagt streck på rfsu, men borde inte det visa superstarkt nu..är väldigt besviken.

Sen det andra testet har 3 streck, varav det som när närmast teststrecket är starkast..men för nära..

Köper ett digitalt på fredag, visa det neg då så får jag nog lämna gruppen, detta känns ju helt sjukt.

Tråkigt om så skulle vara fallet. Förstår verkligen din besvikelse då jag själv har testat när jag trött det varit något men lika förtvivlat har det varit negativt. Besvikelsen är då total när man inte vill något annat än vara gravid.

Hoppas verkligen och håller tummarna att det står "gravid" på ditt digitalatest.
Svar på tråden - bf juli 2013 -