Inlägg från: litenkattastrof |Visa alla inlägg
  • litenkattastrof

- bf juli 2013 -

om allt gar som jag hoppas blir det barn tre i juli

Ab imo pectore.
  • litenkattastrof

jag hoppas bara att jag mar bättre den här gangen än dom tva innan. jag brukar (later som om det skulle vara en vana vid det här laget.) kräkas som en räv tom v 30 eller sa.

Ab imo pectore.
  • litenkattastrof

Jag far nog tacka för mig det sket sig. blöder som katten.

Ab imo pectore.
  • litenkattastrof
    Lillasyster82 skrev 2012-10-26 09:54:26 följande:

Nej, nej, nej - nu är det jag som fäller några tårar!
    Ta hand om dig!
    Tröstekram!
    oh tack! det är ingen fara alls jag är alltid inställd pa att det faktiskt kan ga fel särskilt i början man säger ju inte att man ska vänta med planerna till vecka 12 för intet.

Ta hand om er tjejer och jag önskar er mer lycka än jag hade den här rundan!

kram!
    Ab imo pectore.
  • litenkattastrof
    MalinTherese skrev 2012-10-26 14:34:59 följande:
    Jag tycker du ska kontakta en gynekolog som kollar upp det åt dig, Hade en vän som inte kunde gå utomhus för hon blödde så hemskt å vi alla var säker på ett missfall men ack så fel vi hade.. hon blödde i närmare 8 dagar, groteskt mycket men idag har hon sin friska 2 åring med sig överallt. för hon var benne mig kvar!
    oh! Fantastiskt!!
    jag kan kolla upp det när det slutat blöda men jag gör mig inga större hopp om att det skulle vara nagon kvar. men jag kommer testa mig om ca 2 veckor om det fortfarande ger utslag maste jag ju kolla up det enda med tanke pa att allt kanske inte komigt ut och man maste skrapa eller sa.
    Ab imo pectore.
Svar på tråden - bf juli 2013 -