• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Laconian

Åh äntligen någon mer. Sökte på BF juli 2013 förra veckan i hopp om en grupp, och nu har du startat en!

Jag har också blivit gravid och enligt en schablon-beräkning ska jag ha bebis 27 juli 2013 =)

Du har barn sedan tidigare också? Jag har en son på precis 1 år :)

• MarieOlisan85

Jag ansluter mig gärna i denna grupp. Testade imorse och fick ett svagt streck, Enligt uträkningen här på FL så är BF 1/7-2013. Barn nr 3 för mig men första gemensamma :)

• Tiger Af Lilja

Åh vad kul :)

hur mår ni? Jag har ont i magen från och till, en del migrän och ömma bröst..
    magen är jättesvullen redan.. Jag har en son som är 11 månader och en dotter som blir 5 snart.

- LISTAN (Vi går efter datum) -

MarieOlisan85: BF 1 Juli 2013 ( Tredje barnet )
    Laconian: Bf 27 Juli  ( Andra barnet )

• MarieOlisan85
    Tiger Af Lilja skrev 2012-10-21 20:03:11 följande:
    Åh vad kul :)

hur mår ni? Jag har ont i magen från och till, en del migrän och ömma bröst..
    magen är jättesvullen redan.. Jag har en son som är 11 månader och en dotter som blir 5 snart.

- LISTAN (Vi går efter datum) -

MarieOlisan85: BF 1 Juli 2013 ( Tredje barnet )
    Laconian: Bf 27 Juli  ( Andra barnet )
    Jodå, det har nog inte riktigt sjunkit in än tror jag :) Men jag har molvärk i magen, ömmande bröst, extrem trötthet och sen akutvrålhungrig.

• Laconian

Jag har varit väldigt yr och t.o.m fått gått hem från jobbet då jag varken kunde stå eller sitta två dagar. Sedan är det molvärk, nåt hugg här och där och min matlust är lika med noll. =)  Dessutom ser jag ut som en tonåring i hyn, fruktansvärt mycket finnar!!! Kul när man snart är 30 liksom ... Hahaha

• Caroline 696

Hejsan!!! Jag fick veta tva dagarsedan att jag vantar barn till juli 2013:) Jag har en ettarig son redan. Grattis till er oxa  foresten!! Finns det nagon bra sida att rakna ut BF?:)

• Tiger Af Lilja

Yrsel är vanligt, det har jag med.. hemskt..

Välkommen hit caroline 696, du kan räkna ut det här på familjeliv.. på gravidverktyg.
    :)

• Laconian

NI som fött fler än ett barn, hur tyckte ni att er andra förlossning var i jämförelse med den första? Smärta, tid att föda/krysta osv.

Hur gamla är ni? Om man får fråga sånt ;)

• Laconian

Men brudar, jag måste ju vara trött eller nåt, Kollade gravidverktyg nu och mitt BF är i juni :/ Hur kan jag ha sett så fel?! Jag är ju i vecka 6 nu.. hahaha jag får väl lov att byta grupp..

• Tiger Af Lilja

Oj haha.. men du får gärna stanna och prata ändå :)

Jag födde första barnet med all typ av smärtlindring tog 15 timmar och blev kaos.
    men lycklig blev jag sen ändå. Blev sydd kände inget. kroppen fick panik, slutade med värkar, bebisen blev stressad.

Andra barnet födde jag med dyktekniken och utan smärtlindring, tog 5 timmar och var lugnt och fantastiskt.
    Fick sy något stygn kände inget.  Kroppen arbetade naturligt och bebisen slapp stress.

Svar på tråden - bf juli 2013 -