• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • lizan

Hej!!! Hoppar gärna in i den här tråden :D Jag plussade igår och detta känns helt overkligt då jag har försökt få barn i flera års tid. BF 2 juli. Hur mår ni andra? Vad har ni för symptom?

• Jelu

Grattis till plusset lizan. Jag känner inte så mycket ännu ner än att jag är extremt trött, kissnödig och ett super luktsinne.
    Hur känner du dig ?
    Har själv försökt länge att få ett barn till men har inte gått. Lyckades i våras men fick missfall.

• Lillasyster82

Hej och välkomna ni som precis kommit in i tråden.

Lizan, förstår din känsla av overklighet när testet visa positivt. Vi har själva försökt i drygt 2,5 års tid utan minsta tecken på plus vid tidigare test men visst har jag varit skengravid några gånger under denna tiden. Ibland så jag tror att jag är det nu också...

Har idag fått börja springa till toan hela tiden.

• Fåret Shaun

Hoppar in här. 
    Fick ett svagt plus idag, mannen kräver omtest. Men det får vi se om han får igenom....

Men kaffet har varit svårt att dricka i några dagar.

Jag funderar på att berätta för barnen med en julklapp om att syskonet som de tjatat om i ett år kommer när sommarlovet har börjat

Det är fint att peka
  • Jeeeenny

Jag hopp gärna in här. Testade med  CB digital nu på morgonen på BIM+2 och fick resultatet Gravid 3+
    BF 6/7, mitt andra och sambons första.
    Vi har sagt att "det blir  om det blir" och ja, det blev ju

• Chelley

Hoppas att jag också kan få vara med här..

Jag plussade i förgår och med alla mina sjukdomar så trodde jag inte att detta var möjligt. Ska träffa bm och en läkare imorgon. Så nu håller jag alla mina tummar att fröet vill fortsätta växa och stanna kvar i magen.

Allt är både spännande, läskigt och nytt.

:)

• Lillasyster82
    BlackCotton skrev 2012-10-29 08:13:52 följande:
    Jag får dra mig tillbaks härifrån. I lördags började mensen i alla fall, fick ju som sagt ett väldigt svagt streck tre dagar försent så det är mycket möjligt att det här var någonting som sedan "försvann" igen. Lycka till allihop!

Tråkigt att du lämnar oss i denna tråden. Lycka till du med!
  • Brumma

Hej på er.
    Efter lite betänketid så "outar" jag mig - det går ju inte att vara anonym här Flört
    Det får bära eller brista - den enda som vet vem jag är i verkligheten, utanför livet på FL, är ju redan med i tråden samt den enda (förutom min man) som vet att jag har anledning att hänga här Skrattande

Jag plussade igår - eller egentligen i söndags, men då med ett test med bästföre datum för 1,5 år sedan... Vågade inte riktigt lita på det..

Jag har BF den 11 Juli, enligt beräkningar på nätet iallafall..
    Jag har en son som är född -10, samt ett par mf innan det i bagaget.

Just nu vet jag inte riktigt hur jag länner inför detta - glad, men har inte landat än.. Vi har sen sonen föddes varit överens om att vi inte ville ha fler barn, men för några månader sedan började vi av olika orsaker fundera.. För bara 1,5 månad sen tog vi ett beslut om att ta bort spiralen o se vad som hände. Mina tidigare graviditeter har tagit mellan 6-12 månader innan det "satt sig".. Så vi var beredda på att det skulle ta tid - räknade med att det skulle ta tid..
    Tog bort spiralen efter förra mensen - o vips - plötsligt är vi gravida..

Det kommer ta ett tag att smälta detta.. Känner att det kan hjälpa att skriva o läsa här - förutom att prata med den enda mer än min man..

• Lillasyster82

Skoj att så många nya trillar in här! :)

Brumma, då är du beräknad till min födelsedag... Fast jag själv skulle kunna få då men hoppas inte på det.

Min trötthet har tagit överhanden här, blir att sova en halvtimme så jag orkar göra något mer ikväll.

• MalinTherese

Gud vad roligt med så mycket folk :D 

Grattis på er alla som slutit sig till gruppen, nu hoppas jag att vi får följas åt hela vägen till förlossningen :)

Själv så åkte sonen på magsjuka i lördags, i går var de min tur.. är helt svimfärdig och har inga som helst krafter..
    för en liten stund sen åkte sambon på skiten... hua.. vilken äcklig sjukdom!! 

Svar på tråden - bf juli 2013 -