Inlägg från: Chelley |Visa alla inlägg
  • Chelley

- bf juli 2013 -

Hoppas att jag också kan få vara med här..

Jag plussade i förgår och med alla mina sjukdomar så trodde jag inte att detta var möjligt. Ska träffa bm och en läkare imorgon. Så nu håller jag alla mina tummar att fröet vill fortsätta växa och stanna kvar i magen.

Allt är både spännande, läskigt och nytt.

:)

• Chelley

Detta är första gången för mig, så håller tummarna. Hur mår ni nu? Är de någon av er som känner något?

• Chelley

Någon får gärna lägga till mig. :) kan inte kopiera.. :)
    Chelley: BF 6 juli 2013 (första barnet)

• Chelley

Jag hade mitt första besök idag, för mig var de första gången, overklig känsla..
    Barnmorskan var oerhört trevlig och lättsam. Fick även träffa en läkare som kollade över alla min mediciner.. Nu håller jag tummarna och vågar nog hoppas på att detta ska gå vägen! Som jag hoppas! ❤ nästa besök blir 12/12 för mig! Har någon annan varit på första? :)

• Chelley

Usch.. Nu är jag orolig.. Har haft skvättblödningar sen igår em. Kommer bara när jag torkar mig.. Inte jättemycket men dr kommer ljusrosa blod...

Önskar så att de inte är mf!!

• Chelley

Brumma tusen tack, jag håller tummarna och hoppas att jag är en av dom.
    Usch.. Detta är jobbigt..

• Chelley

Brumma: det är sånt här man
    Behöver höra.. När jag börja skvätta på jobbet igår kom Chocken och paniken.
    Var en jobbig kväll men försöker ha hoppet kvar och med det du berättar så tänds ju ett litet ljus..

Vet inte om jag ska ringa någonstans idag? Kan man se något när man är så tidigt
    Gången som jag? Eller är de bara att vänta och se?

• Chelley

Brumma:
    Vi försöker tänka positivt nu..
    Jag har Inte ondare än förut utan bara den molande värken.. Just nu är blödningen lugn. Ska köpa hem godis, glass och bara mysa ner mig i sängen hela denna förbaskade dag..
    Tack för stödet!!

Svar på tråden - bf juli 2013 -