Juli2013 skrev 2012-10-25 20:16:01 följande:
Vad sakta tiden går... Vill bara att det ska bli jul så jag kan berätta för alla! Tycker det är jobbigt att försöka dölja det, samtidigt som jag inte vill gå ut för tidigt!
Knep för att dölja det - ursäkter etc? Eller bara att få tiden att gå lite snabbare?
Kan bara instämma, varje dag segar ju sig fram och det känns som tiden står stilla. Samtidigt är snart en till dag till ända och innan vi vet ordet av så är det snart vår igen...
Själv kommer jag undvika fester tex men gick inte så ofta på fester tidigare heller så jag bryter inte helt plötsligt mitt mönster. Sen har jag lite funderingar på att gå på en afterwork nästa vecka men det är inte i samma stad som jag bor i så jag planerar att köra och har då en utmärkt anledning till att avstå alkoholen.
Sen håller vi på att renovera ett rum i vårt hus vilket kommer kännas lite konstigt när jag inte känner för att ta i som jag gjort tidigare. Min bror kommer till helgen och ska hjälpa till så vet inte hur jag ska handla i då. Fast får väl stå för all matlagning, städa och röja i övriga huset så ser det kanske inte så konstigt ut i alla fall.
Godnatt! Dags för sängen då jag vaknade vid 4 i natt, hoppas kunna sova hela denna natten istället för jag behöver mina timmars sömn för att vara pigg och glad.