Bellamamma:
Jag kan tänka mig att lägga upp en Facebookgrupp senare, är med i flera själv gällande bland andra sköldkörtelproblem och nu när jag kollade så inser jag att skapar jag en grupp så ser alla mina vänner vilka grupper jag är med i samt att de kan se medlemmarna i gruppen... Hmmm, det vill jag inte då jag vill vara hemlig med våra försöka inför alla vänner... Ska kolla lite mer ifall det går att göra all medlemmar hemliga och så - återkommer om detta! Man kanske kan skapa en grupp som heter nåt helt annorlunda så ingen av vännerna blir intresserad av vad det är för grupp, ex, "Vi som gillar att skura golv med såpa" eller nåt, haha!
Jag är van vid Facebook och från tidigare på FL att det är lite mer fart i trådarna men alla har väl fullt upp antar jag! Själv är jag just nu hemmafru och då skolan dessutom är försenad idag så spelar ungarna spel i källaren och här sitter jag med kaffekoppen och slappar. Dock med en förskräcklig huvudvärk som kommit efter att jag nu gått runt med en öroninflammation i en veckas tid!
Skulle gärna ha en liten presentation av vilka som är aktiva i denna grupp just nu så jag börjar med mig själv:
Gabriella46 - 47 år i år, gift med 2 barn 10 år och 7 år och en stor hund, svåra hormonproblem pga operererat bort sköldkörteln 2011, går på Levaxin sedan dess, bor utomlands och har precis börjat fundera på att försöka med en trea trots allt man läser om gamla ägg, högre missfallsrisk och högre risk för kromosomförändringar...