Faber skrev 2012-07-21 15:20:37 följande:
Det är väl klart du anser ju att jag fantiserar när jag hävdar att ordet har politisk laddning, du protesterar så mycket och använder härskartekniker så jag kan bara dra slutsatsen att du egentligen vet att det är så men av en eller annan anledning vill du inte erkänna det.
.
Nja, att "hen" har en stark politisk laddning för somliga är väl såväl dina inlägg som trådstarten goda exempel på. Ts drabbas av psykisk ohälsa när hen tvingas stöta på hen och du börjar fantisera om hemliga styrdokument där batikhäxor spelar en central roll i de statsfeministiska konspirationerna.
Likväl tycks de finnas gott personer som inte lägger någon som helst värdering i ordet.
Att "hen" får dig att tappa koncepterna fullständigt säger mycket om dig men väldigt lite om användarna av hen.
Vi lever inte på 1600-talet. Idag kan inte en gosskör - hur upprörda dess medlemmar än må vara - börja mässa om att de har mött häxor och skådat deras djävulska dokument förvänta sig att bli trodd.
Det finns ingen som har för avsikt att snöpa dig, du behöver inte känna dig jagad av batikhäxor. De finns ju inte ens på riktigt, bara i dina fantasier.
Och jo, jag protesterade en smula när du påstod att jag inbillar mig att jag jagas av onda män om jag inte får medhåll för mina inlägg. Men mot bakgrund av att tråden ligger under psykisk ohälsa borde jag möjligen ha avstått från att kommentera dina fantasier.