Inlägg från: Anonym (HON/HAN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Anonym (HON/HAN)

"Jag", "du".. de syftar oftast till en person. Eller? Den personen är antingen av kvinnligt eller manligt kön så det håller inte som argument.

Jag förstår att det där icke-ordet ersätter h*n men hur har vi klarat oss utan det ordet fram till i dag? Det har gått aldeleds utmärk! Varför hitta på onödiga ord bara för att vara så PK? Finns dagis som har börjat använda det!!! F*N om någon kallar min unge för hen - då ska den få höra på...*dfghjklö*

Jag inser att det finns värre problem men detta icke-ord skaver som ett gruskorn i sandalerna. FY!

• Anonym (HON/HAN)
    Anonym (Henhenhenhen) skrev 2012-07-19 22:59:36 följande:
    Hoppas du kan tygla ditt humör när ditt barn är i närheten då. Kan ju inte vara bra för hen annars! Flört
    Demon *grrrrrrrrrrrrrrr* DemonOm jag visste var du bodde!!! Han är en HAN! HAN HAN HAN HAN HAN!!!!!!!!!
  • Anonym (HON/HAN)
    Opcode skrev 2012-07-19 22:54:46 följande:
    Jag använder och kommer aldrig använda något annat än han eller hon. Och för att lösa fallet där en person är född till fel kön, så betalar jag hellre skattepengar till operationer än använder hen.
    *word* eller för att hålla oss till svenska *ord*
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!