• Ungmammafjorton

14år&gravid

Jag var 14år när jag blev gravid, eller ja, 13 var jag. Fick reda på de 3 dagar efter min 14årsdag o då va jag i vecka 9. Nu är jag 15år och min dotter är 5 månader på söndag. Jag bloggar på ungmammafjorton.blogg.se , gå gärna in där & läs å kommentera =) Försöker blogga så mkt som möjligt.

Fler som fick barn väldigt tidigt? Gärna innan 17. Hade varit kul att prata me fler 09 

• Svar på tråden 14år&gravid
  • mikipiki
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:09:01 följande:
    Ja, fast det kanske hon skulle tänkt på innan hon skaffade en unge! TS föräldrar är bara försörjningsskyldiga för henne. Men istället ska ÄNNU mer skatt gå till att en ungjävel ska ha föräldrapenning och skit. Jävla idiotsamhälle vi lever i. Ni är lika blåsta allihop
    Uttnyttjade inte du din föräldrapenning?
  • Sanna Ryan
    Ungmammafjorton skrev 2012-05-23 00:09:03 följande:
    Ja och du är 17  med två småbarn. Är du bättre då?
    Det enda min mamma betalar är MIN mat och tak över huvudet för mig och Z. Mobilräkning, bredband, blöjor, nappar, gröt, ersättning, nappflaskor, kläder, vagn, säng, skötbord, babysitter, babygym och massa mer har JAG betalat SJÄLV.

Det enda min mamma köpt är PRESENTER vilket de flesta mor-föräldrar brukar ge.  
    HAHAHAHAHA du tror att livet går ut på att knulla och skaffa barn! Fan vad tragiskt
    2012 Adam & Oliver 2012
  • mikipiki
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:09:20 följande:
    NEJ. Jag är fan ingen ung förälder JAG är VUXEN
    Du måste skämta?
  • Ungmammafjorton

Säger hon som har två barn.. 

• mikipiki
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:10:35 följande:
    HAHAHAHAHA du tror att livet går ut på att knulla och skaffa barn! Fan vad tragiskt
    Du är ganska tragisk.
  • Sanna Ryan
    mikipiki skrev 2012-05-23 00:10:25 följande:
    Uttnyttjade inte du din föräldrapenning?
    Det är ju skillnad... Hon JOBBAR i alla fall och har SKATTAT för att få föräldrapenning det har inte TS !!!!!!!! Och utan utbildning kommer hon aldrig få jobb utan leva på andras pengar resten av livet jävla unge
    2012 Adam & Oliver 2012
  • Ruggugglan
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:09:20 följande:
    NEJ. Jag är fan ingen ung förälder JAG är VUXEN
    Du är 17år. Du är inte vuxen. Dina inlägg visar att du inte är särskilt mogen öht.
  • Sanna Ryan
    Ungmammafjorton skrev 2012-05-23 00:11:16 följande:
    Säger hon som har två barn.. 
    Så om man är 50 år och har två barn så måste man hålla käften? HAHAHHAHAHA
    2012 Adam & Oliver 2012
  • Ely
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:09:01 följande:
    Ja, fast det kanske hon skulle tänkt på innan hon skaffade en unge! TS föräldrar är bara försörjningsskyldiga för henne. Men istället ska ÄNNU mer skatt gå till att en ungjävel ska ha föräldrapenning och skit. Jävla idiotsamhälle vi lever i. Ni är lika blåsta allihop
    skatten går ju även till dina "ungjävlar"
  • Sanna Ryan
    litenlitenliten skrev 2012-05-23 00:12:32 följande:
    Du är 17år. Du är inte vuxen. Dina inlägg visar att du inte är särskilt mogen öht.
    jag är inte sjutton jag är 23 ! du vet ingen ting om mig vi har aldrig ens pratat ju!!
    2012 Adam & Oliver 2012
Svar på tråden 14år&gravid