• Ungmammafjorton

14år&gravid

Jag var 14år när jag blev gravid, eller ja, 13 var jag. Fick reda på de 3 dagar efter min 14årsdag o då va jag i vecka 9. Nu är jag 15år och min dotter är 5 månader på söndag. Jag bloggar på ungmammafjorton.blogg.se , gå gärna in där & läs å kommentera =) Försöker blogga så mkt som möjligt.

Fler som fick barn väldigt tidigt? Gärna innan 17. Hade varit kul att prata me fler 09 

• Svar på tråden 14år&gravid
  • Ely

om "sanna" nu är 17 o jobbar så har hon inte hunnit med en utbildning ?

• Emelie b
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:22:11 följande:
    Parasit är hon inte, snarare äcklig. 
    Det där är personangrepp och du kan motivera varför det är äckligt?

Och det ordet var det enda du bemödade dig att kommentera.

Du hoppade helt över det där med att "betala igen" senare i livet när hon faktiskt jobbar?

Vidare undrar jag varför du tar dig rätten att kalla en annan människa äcklig, för ett val?
  • Ungmammafjorton

Nu däremot fick jag ett pm av henne, "hoppas din dotter ruttna" -.- mogen tjej! eller vad de nu va.. 

• Emelie b
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:23:18 följande:
    Nu lämnar jag den här jävla sidan. Är bara äckliga fjortisar här.
    Raring, gå en charmkurs och lär dig diskutera och föra argument innan du slänger dig med personangrepp
  • BAKOFRAM
    Ungmammafjorton skrev 2012-05-23 00:26:00 följande:
    Nu däremot fick jag ett pm av henne, "hoppas din dotter ruttna" -.- mogen tjej! eller vad de nu va.. 

Jag har också fått i min inbox..bara o strunta i,om ingen svarar henne så ger hon nog upp
  • Emelie b
    Ungmammafjorton skrev 2012-05-23 00:26:00 följande:
    Vissa saker är bara låta rinna av sig.
    Du ska nästan känna dig stolt över att du lyckas röra till en människas liv så totalt på en enda kväll!

Jag hejjar på dig i alla fall!
  • MalinEddie

Jag blir ganska ledsen av att läsa tråden. Förstår de starka reaktionerna med tanke på att det är ett barn som har fått barn men måste man vara så elak?
    Det jag funderar på är om är om du får stöd och hjälp också från andra än din mamma? Det är inte fel att ta hjälp av socialtjänsten om du känner att du behöver hjälp i framtiden i ditt föräldraskap.

• JessiWill

Meddelande här med, stackars arma människa! Hon kan inte haft en lätt start i livet..

William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • mion

undra varför så fort nån inte håller med o daltar med ett barn som får barn så ska dom lämna tråden?

Svar på tråden 14år&gravid