• Ungmammafjorton

14år&gravid

Jag var 14år när jag blev gravid, eller ja, 13 var jag. Fick reda på de 3 dagar efter min 14årsdag o då va jag i vecka 9. Nu är jag 15år och min dotter är 5 månader på söndag. Jag bloggar på ungmammafjorton.blogg.se , gå gärna in där & läs å kommentera =) Försöker blogga så mkt som möjligt.

Fler som fick barn väldigt tidigt? Gärna innan 17. Hade varit kul att prata me fler 09 

• Svar på tråden 14år&gravid
  • Sanna Ryan
    mikipiki skrev 2012-05-23 00:06:08 följande:
    Förstår vad? Jag tror säkerligen att TS är införstådd med sin ekonomiska framtid och har klart för sig att barn inte är gratis utan att du behöver påpeka det för henne. TS kommer säkert att ha det tufft i framtiden, men med rätt stöd omkring sig kan hon lyckas precis lika bra som en ung person utan barn.
    Jag hatar unga föräldrar.... 
    2012 Adam & Oliver 2012
  • mikipiki
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:04:45 följande:
    Ja, du skaffar barn tidigt och lever på dina föräldrar. Vad fan är det för fel på dig snorunge?
    Vad är det för fel på dig? TS föräldrar är försörjningsskyldiga och ansvarar därför för hennes upphälle.
  • Ely
    Ja, du skaffar barn tidigt och lever på dina föräldrar. Vad fan är det för fel på dig snorunge?
    föräldrarna betalar hyra,hennes mat, el, vatten osv, men det är deras skyldighet då hon är 15.
    varför så bitter ?
    blev du utkastad ? 
  • Ely
    Sanna Ryan skrev 2012-05-23 00:06:45 följande:
    Jag hatar unga föräldrar.... 
    du är själv en sådan, man är inte så vuxen för att man nästan är myndig
  • BAKOFRAM

Allvarligt talat,jag hoppas verkligen inte du har barn på riktigt.
    TS är 14 år,men hon är dig överlögsen i sitt tänkande och i sian kommentarer
  • Sanna Ryan
    mikipiki skrev 2012-05-23 00:07:14 följande:
    Vad är det för fel på dig? TS föräldrar är försörjningsskyldiga och ansvarar därför för hennes upphälle.
    Ja, fast det kanske hon skulle tänkt på innan hon skaffade en unge! TS föräldrar är bara försörjningsskyldiga för henne. Men istället ska ÄNNU mer skatt gå till att en ungjävel ska ha föräldrapenning och skit. Jävla idiotsamhälle vi lever i. Ni är lika blåsta allihop
    2012 Adam & Oliver 2012
  • Ungmammafjorton
    Ja och du är 17  med två småbarn. Är du bättre då?
    Det enda min mamma betalar är MIN mat och tak över huvudet för mig och Z. Mobilräkning, bredband, blöjor, nappar, gröt, ersättning, nappflaskor, kläder, vagn, säng, skötbord, babysitter, babygym och massa mer har JAG betalat SJÄLV.

Det enda min mamma köpt är PRESENTER vilket de flesta mor-föräldrar brukar ge.  
    ungmammafjorton.blogg.se , 14år&mamma <3
  • Ruggugglan
    Gud vad mogen du är Väx upp!
  • Sanna Ryan
    mikipiki skrev 2012-05-23 00:07:30 följande:
    Du hatar dig själv?
    NEJ. Jag är fan ingen ung förälder JAG är VUXEN
    2012 Adam & Oliver 2012
Svar på tråden 14år&gravid