• Ungmammafjorton

14år&gravid

Jag var 14år när jag blev gravid, eller ja, 13 var jag. Fick reda på de 3 dagar efter min 14årsdag o då va jag i vecka 9. Nu är jag 15år och min dotter är 5 månader på söndag. Jag bloggar på ungmammafjorton.blogg.se , gå gärna in där & läs å kommentera =) Försöker blogga så mkt som möjligt.

Fler som fick barn väldigt tidigt? Gärna innan 17. Hade varit kul att prata me fler 09 

• Svar på tråden 14år&gravid
  • mikipiki
    Sanna Ryan skrev 2012-05-22 23:42:56 följande:
    Ni kanske ska lära er svenska! Glad
    Eller har ni varit för upptagen med att föda ungar att ni inte hunnit lära er det än?
    Får jag lov att fråga detsamma?
  • JessiWill
    Sanna Ryan skrev 2012-05-22 23:44:03 följande:
    Jag har INTE frågat om hennes sexliv.Jag frågade om hon skulle göra om situationen om hon kunde, dvs att INTE skaffa barn om hon kunde gå tillbaka till när det hände och göra om det.
    Men som jag skrev, VAD GER DET DIG RÄTTEN ATT STÄLLA EN SÅDAN FRÅGA TILL HENNE? Utefter hennes TS.
    Du kanske har vart för upptagen med att skaffa ungar att du inte hann lära dig hyffs?
    William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • BAKOFRAM
    Marcz skrev 2012-05-22 23:32:16 följande:
    till dig mikipiki:   vadå många killar e omogna ? ja det såklart man lämnar när man e under 18 ! man vill inte ha barn och det blev en olyckshändelse som tjejen skiter i hon vill föda oavsett. då kan hon inte räkna med att pappan stannar.... RÄTT åt alla jävla singelmammor under 18 ... tror du killen vill ge upp sitt liv för att du född barnet ? bådas fel men räkna med att bli lämnad , skulle slå in skallbenet på dig om du var nära mig..

Du behöver nog inte bekymra dig för jag tror inte det finns någon som vill ha barn med dig,vare sig dom är 14 eller 40.....!
    Du är ett sådand där bottenskrap som ingen vill ha förmodligen
  • Sanna Ryan
    MoaElis skrev 2012-05-22 23:45:38 följande:
    Men alltså va? Vad är det att misstolka? Jag förstår inte på vilket sätt det är positivt att hon vill flytta ut med sitt barn som 15 åring. Du kan bevisligen inte motivera dina åsikter(?)
    Herregud.... LÄS om du ska kommentera! 
    Ni pratade om att TS skulle bo kvar hemma även om hon kunde flytta och jag skev att jag skulle se det som något POSITIVT om hon bodde kvar hemma. Suck...
    2012 Adam & Oliver 2012
  • mikipiki
    MoaElis skrev 2012-05-22 23:45:38 följande:
    Men alltså va? Vad är det att misstolka? Jag förstår inte på vilket sätt det är positivt att hon vill flytta ut med sitt barn som 15 åring. Du kan bevisligen inte motivera dina åsikter(?)
    Jag tycker att det är negativt att TS 'vill' flytta ut då hon säkert är i behov av det stödet hon får hemifrån. Det var min poäng med det jag skrev, så jag antar att vi hade samma åsikt?
  • JessiWill

Herregud, jag blir mörkrädd- nu går jag till sängs.

Hoppas så att vissa i denna tråden någon gång mognar, och stärker sin självkänsla!

Ni andra tjejer här inne, natti på er

• mikipiki
    Sanna Ryan skrev 2012-05-22 23:47:23 följande:
    Herregud.... LÄS om du ska kommentera! 
    Ni pratade om att TS skulle bo kvar hemma även om hon kunde flytta och jag skev att jag skulle se det som något POSITIVT om hon bodde kvar hemma. Suck...
    Det framgick inte i det du skrev, inte för min del iallafall.
  • mikipiki
    JessiWill skrev 2012-05-22 23:48:01 följande:
    Herregud, jag blir mörkrädd- nu går jag till sängs.

Hoppas så att vissa i denna tråden någon gång mognar, och stärker sin självkänsla!

Ni andra tjejer här inne, natti på er
    Godnatt Glad
  • JessiWill
    BAKOFRAM skrev 2012-05-22 23:47:00 följande:
    Du behöver nog inte bekymra dig för jag tror inte det finns någon som vill ha barn med dig,vare sig dom är 14 eller 40.....!
    Du är ett sådand där bottenskrap som ingen vill ha förmodligen
     Troligen därför han är bitter

Man ser och läser tydligt av människor i denna tråden. Starka och ytterst svaga sidor..
  • Sanna Ryan
    JessiWill skrev 2012-05-22 23:46:19 följande:
    Men som jag skrev, VAD GER DET DIG RÄTTEN ATT STÄLLA EN SÅDAN FRÅGA TILL HENNE? Utefter hennes TS.
    Du kanske har vart för upptagen med att skaffa ungar att du inte hann lära dig hyffs?
    Då frågar jag samma sak till dig, vad ger dig rätter att svara i TS tråd när hon ville prata med personer som fick barn under 17 år? Har du inget hyfs att lyssna till andras önskemål eller?
    2012 Adam & Oliver 2012
Svar på tråden 14år&gravid