Juni-barnen
Liam hoppade nästan över 56 också. Han gick direkt från 50 till 62, över en natt ungefär! :) Så nu har han 62/68, tycker ofta att det inte är så stor skillnad.
Syster hoppade från 62 till 74. :)
Liam hoppade nästan över 56 också. Han gick direkt från 50 till 62, över en natt ungefär! :) Så nu har han 62/68, tycker ofta att det inte är så stor skillnad.
Syster hoppade från 62 till 74. :)
Elvis mamma: jag använder Borago på Liam. Tycker det funkar jättebra, smörjer ett par, tre gånger om dagen i några dagar. Sedan är det borta av sig självt.
Det luktar päck men det är det värt! :)
Tesssi: Har inte varit på BVC nu på ett tag. Men vid två månader vägde Liam 5980 gram och var 59 lång. Så "stor" var storasyster vid fyra månader... :)
Tycker Liam är jättestor!!! :)
Åh, vad romantiskt!!! Grattis stjärnfrukt!!!
Inrosegarden: när jag var på efterkoll nu så gick vi igenom förlossningen ganska noga eftersom den slutade med urakut snitt. Men på efterkollen med dottern som var helt vanlig fl sa BM typ inget alls om förlossningen. Tror det är olika det där...
Gyn-undersökning har jag tackat nej till, har inte känt att jag behövt eftersom jag inte haft några besvär.
Preventivmedel: fick cerazette utskrivet som man kan ta medan man ammar och en liten bok att läsa om andra metoder som man kanske vill ha längre fram. Är inne på hormonspiral, skulle höra av mig när Liam närmar sig ett halvår.
Denna gången ringde BM från förlossningen några veckor efter att vi kommit hem, men det missade de med dottern. Så verkar vara olika där också... :)
Så mina två kilo sitter i amningen då??? :) Det låter ju fantastiskt bra!!! :)
Känner igen mig i att aldrig hinna nåt!!! Liam sover bara när han är i famnen och helst ska han tutta hela tiden. Håller på att bli knäpp!!!
Vill bara få en minut då och då och andas på...
Rocket: jo, har bärsjal. :) De sista dagarna har han mer eller mindre bott i den. Han vill verkligen vara nära hela tiden!! :)
Tack för tipset om appen! Har bara hunnit skumma lite men den verkade himla bra!
Läser på båda ställena! :)
Idag har Liam lekt i gymmet två gånger. Båda gångerna lekte han ca 15 min, sen somnade han och sov i typ en halvtimme. Så söt!!!
Skönt, eftersom han annars hänger i famnen hela tiden!
stjärnfrukt: Jag är jättesnäll!!!