Inlägg från: Baby1112 |Visa alla inlägg
  • Baby1112

Juni-barnen

Nån mer som känner sig typ gravid? Har för mig att jag fick det efter dottern med, men det försvann typ efter två veckor och så kom mensen.
    Som nån typ av hormon återställning eller så...

• Baby1112

Så bra! :) Då är jag inte ensam om att kroppens hormoner röjer runt! :)
    Håller på att bli knäpp nämligen...

• Baby1112

Igår var vi på Liseberg hela dagen. Funkade jättebra hela dagen. Olivia blev helt till sig över detta fantastiska ställe med så mycket kul på. Liam brydde sig inte speciellt, han hängde mest i sjalen.
    Men lite trött var han nog allt idag för han har sovit mer än vanligt. Skönt för mamma, som också var lite trött efter gårdagen.

• Baby1112

Värst vad alla sover fint! Är avis!!! :)

Liam har just återgått till att äta varannan timme om nätterna... Zzz... :(

• Baby1112

Nån mer som har bebis som typ bara kan sova i famnen/sjal på dagarna?
    Liam somnar jättefint men vaknar så fort kg lägger ner honom. Har provat alla möjliga sätt.
    Jag gillar att sjala, men ibland är det skönt att vara själv i sin kropp, speciellt när det är så varmt!

Men det betyder ibland att han kanske bara sover två timmar under dagen, och uppstyckat på en kvart här och där. Då sover han ännu sämre på natten och är ännu gnälligare. Detta blir en ond cirkel... :(

• Baby1112

Nåja, får väl fortsätta sjala så han kan sova lite. Förr eller senare kommer han hu vilja vara själv och då gnäller jag för det!!! :)

• Baby1112

Liam har väldigt mycket skorv så vi har kört hårt med kräm sista dagarna. Idag när han badade så trillade massor flagor bort. Nu är han helt röd på hela huvudet. :(
    Hoppas det inte gör ont eller svider. Men han verkar glad.

• Baby1112
    LillSnurr82 skrev 2012-08-21 19:42:56 följande:
    Märta gilla i alla fall att babysimma. Hon bara flöt runt och vart helt nöjd :D kul då känns det värt alla pengar det kostar.. Tycker det är sviiiin dyrt. Men vad gör man inte för att roa barnen och sig själv då babysim är såååå mysigt :)
    Håller med om att det är svindyrt! Men så mysigt och så värt pengarna! :)
    Sådär ja
  • Baby1112

Vilket dyrt babysim många av er har. Vi betalar 800 kronor för 10 gånger. Tyckte det var lite dyrt för att plaska i vatten...
    Men det är ju så mysigt! :)

Svar på tråden Juni-barnen