Var ansöker man om göra hemundervisning?
Som rubriken lyder.. Har inget barn ännu, men är fast besluten att undervisa mitt/mina framtida barn hemma.
Varför? Tycker skolorna idag inte bidrar mer än självmordstankar och stress, dåliga umgängen osv.
Som rubriken lyder.. Har inget barn ännu, men är fast besluten att undervisa mitt/mina framtida barn hemma.
Varför? Tycker skolorna idag inte bidrar mer än självmordstankar och stress, dåliga umgängen osv.
Fast du. Av dina inlägg att döma är du inte kompetent nog att driva hemundervisning. Du vet inte vid vilken ålder barn börjar skolan ens. Och man får ju inte påpeka stavfel, grammatiska fel och syftningsfel hur som helst här på FL. Men OM man hade fått det, så hade jag nog gjort det.
TS jag antar att ingen av ska jobba under barnets uppväxt för om så är fallet kommer ni ju vara ifrån barnet under minst 8 timmar..
Om ingen jobbar under alla dessa år hur kommer det då bli ekonomiskt om ni nu inte är ekonomiskt oberoende..
Det kan ju kanske vara lite lätt övermäktigt att som förälder läsa in 16-17 ämnen, för att bli behörig att undervisa sina barn.
Nej. Jag menar att din svenska är rätt dålig. Göra hemundervisning, jag säger då det.