• NY I GBG

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Hej! Vi funderar på äggdonation i Spanien och jag har tagit kontakt med ett par kliniker och surfat runt lite. Av äggdonations barnmorska i Umeå fick vi IVI kliniken i Barcelona rekommenderad, samt AVA kliniken i Finland. Vi är inne på Spanien och det verkar finnas många olika kliniker. IVI verkar dyrast men de kanske är bälte också? Oss skulle det passa bäst i södra Spanien då vi kan ordna boende där. Kram till alla och mycket tacksam för svar!

• Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
  • NY I GBG

Tack Germany! Nu har jag hittat tråden och lagt den i favoriter! Ska läsa. Kram

• myran6801

Hej, nu har jag packat väskan för morgondagens resa. Tur att det inte var idag vi skulle åka, i detta snökaos!
    Fick meddelande från kliniken att av 14 ägg är 13 befruktade. Hoppas de ser fina ut på fredag så det blir ET som planerat.

• germany

Myran - WOW! Du måste sväva på rosa moln nu Nalle, Vilket sanslöst fint resulat! Ni måste verkligen ha fått en kononbra, superfertil donator i kombination då försås med din mans bidrag Flört
    Du kan nog lugnt luta dig tillbaka och förbereda dig på att du snart är ruvare av kanske 2 fina små embryon + gärna några till frysen också Solig.

• germany
    NY I GBG skrev 2012-12-06 07:46:58 följande:
    Vilken skörd! insättning på min 40årsdag alltså Buena suerte!!!
    Och du lär aldrig glömma Myrans ET tack vare din födelsedag Glad.

• myran6801

Gulliga ni är!!!! Det värmer med era tankar!!!
    Hoppas du får en fin 40-årsdag kära NyIGbg!!! Kram

• längtar74

Myran - vilka härliga nyheter med det superfina resultatet från befruktningen! Håller alla tummar för att ni får en bra resa o att vi om ett par veckor får ännu mer positiva nyheter

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?