Mariposa - Hej ! Tack för kramen till oss alla, den räcker långt och länge

Jag håller ett öga på dig och önskar dig allt gott under din graviditet.
Måste också få berätta för dig att vi pga allt strul du vet vid vår senaste IVF nu ska få ett gratisförsök hos kliniken!!!
Inte för att förhoppningarna är speciellt stora att det nu skulle lyckas, men vi får i allafall kompensation och det tycker jag är väldigt fint gjort av kliniken och jag tror också att de i långa loppet tjänar på att de inte är omöjliga.
Genom sitt sätt att hantera saker & ting så kommer de ryktesvägen att få fler patienter som söker sig till dom och jag kan förstås bara lovorda dom :)
Annars så planerar vi ÄD för fullt också, men vi kommer inte att köra igång med det nu utan vi har sagt att vi avvaktar fram till hösten. Men jag kommer att bli väl påläst tills den dagen kommer och att ligga steget före känns så himla bra!
Ny i GBG - Hur går det för dig? Jag undrar också om du varit till Lotta och om du blev något klokare?
Sedan så undrar jag om du har tittat in tråden "Vi som blivit gravida efter resa till aten"? Tänkte på att det är flera där som förutom Dr D besöker en kvinna som heter Penny och som är duktig på att kolla livmodern och som också tar bort sådant som inte hör hemma där. Motför Sverige så verkar de inte alls se lika farligt på vare sig behandlingar eller medicinering och flera i den tråden har också blivit gravida. Även om du ska göra ÄD så kan det kanske vara en ide att ta sig en resa ner till Grekland och få hjälp innan du påbörjar ÄD med införda embryon och därmed kanske har en livmoder som är mer gästvänlig och därmed ökar chansen att embryon trivs hos dig.