Jag var på ultraljud i tisdags och då hade det inte hänt något alls, men det hade läkaren inte förväntat sig heller. Fick fortsätta med samma dos till nästa ultraljud som är på måndag. Då har jag sprutat i 14dgr och då bör det ha vuxit till sig. Det kan ta lite längre tid första sprutomgången innan det händer något. Det blir som en uppstartssträcka. Tycker nog att jag börjar känna mig lite svullen/öm neråt äggstockarna, så det kanske börjar växa nu. WeeBee, kul med Sthlm halvmara! Löptränar ju själv en hel del och visst är det härligt att få utmana sig ibland. Att springa i två timmar vid något enstaka tillfälle borde inte göra nån skillnad för fertiliteten. Det borde väl vara helheten som spelar roll, hur man tränar, äter och lever under en vecka eller månad? Har också dragit ned lite på träningen, var faktiskt inte så svårt. När höstmörkret har infunnit sig med regn och lite kyligare väder, så är jag inte lika pigg på att träna faktiskt. Det där extrapasset på cykel eller extra löprundan för att det är soligt och varmt ute, har jag utan problem avstått.