Välkommen Camille och Stella10. Det känns skönt att det finns fler i samma situation, kände mig väldigt ensam förut trots att jag vet att det måste finnas fler! Jag känner igen mig i era tankar och funderingar. Träningen har varit en livsstil så längr jag kan minnas, så visst är det svårt att ändra på det. Känner även ett motstånd till dra ned på träningen när man har lagt ned så mycket jobb på att komma i form. Frånvaron av enorfinkickarna som träningen ger, det är nog ändå det jobbigaste. Tänkte att jag skulle träna mer normalt, som en medelsvensson. Men vad är det? Hur mycket är normalt? Det känns dock lite lättare när jag tänker på att det är en begränsad period det handlar om. Jag kan ju vara i min livsform efter 35 också, men att bli gravid blir svårare med åren. Imorgon ska jag träffa fertilitetsläkaren för andra gången. I början sv augusti träffades vi och då ville hon att jag skulle gå upp nåt kilo, vilket jsg har gjort. Dessutom har det gått drygt 6mån sedan kejsarsnittet, så förhoppningsvis får jag dra igång med hormonstimuleringen till veckan. Antar att det blir Menopur som förra gången. Lycka till alla!