Vad skönt att din mens kom tillbaka
då kanske din kropp börjar tycka att det är ok med det fett du har nu. Jag fick svar på blodprov jag gjorde, och det visade sig tyvärr att jag inte har ägglossning fast jag har regelbunden mens. Jag har gått upp lite i vikt nu i hopp om att det ska hjälpa, det hjälpte inte med pergotime enkelkur att få ägglossning, har tagit dubbel nu, fick positivt ältest men är inte helt säker på att jag verkligen hade äl ändå.
Ja det är säkert inte alls bra för fertiliteten att träna mycket som tjej, det är så tråkigt bara, för mig är det ett stort intresse och en livsstil, och jag mår inte väldigt bra när jag får en otränad kropp, men om det är det som krävs så måste jag ju!
Håller med dig om att läkare verkar ha noll koll verkligen på detta, dom är bara upptatta av bmi, jag har nästan som du bmi på strax under 25 när jag har en fettprocent på 20.
Vad blir ditt nästa steg? Ska du försöka ta reda på om även ägglossning har kommit igång?
Ja en del tränande tjejer verkar ha lätt ändå, vet du vem linda fodor är? Jag undrar om inte hon blev gravid när hon var ganska nerdeffad, nu vet jag ju inte, men jag läste hennes blogg ett tag och det verkade så. Lycka till iaf, och berätta gärna hur det går! Blev så glad att det fanns några likasinnade här inne