Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

ulfsas skrev 2013-08-05 20:50:11 följande:
    Tjejer är tokiga. Fick för några veckor sedan en fikaförfrågning från en hurtig 75-årig dam. Nedåt skrev en 21-årig tjej om samma sak.

Det blev inga fikor med dem. Jag är 49 år själv. Lite kul bara.

I fredags så kom det fram en underbart fin brunett och pratade. Vad fräsch du ser ut sa hon. Jag undrade om hon menade någon bakom mig...

Jag frågade då hur gammal hon var. 20 svarade hon. Bra då träffade jag mitt x bara 2-3 år innan du föddes sa jag. Det tyckte hon var kul. Blev inte mer där heller.

Ps, jag går aldrig fram och raggar på tjejer som är för unga. Aldrig. Men jag svarar naturligtvis på tilltal som detta. Ville bara nämna det,Ds

Kul ändå tyckte jag. Hon hade inte vit käpp heller ;)

Drar min gräns för fika vid 30 år, ska jag kalla det dejt bör dom inte vara yngre än 38 år, men se tycker jag det är kul att messa med yngre, så 18 till 55 år är välkomna att messa med mig.
  • ander25k
    Hotrod skrev 2013-08-06 23:11:16 följande:
    Hur kommer det sig att flera tjejer är in o kollar på min profil 5-10ggr utan att skriva nått (dejtingsida)?

Kollar dom med polare eller? 

Välkommen till stalker världen prova skriva till dom och se vad som händer, blockad eller ignorerad, med fortsatta besök.
  • ander25k
    dilog skrev 2013-08-07 20:14:36 följande:
    Här ser ni nackdelen med nät dejting. Förlångt bort 

Sånt får man räkna med, jag reste 120 mil, enkel resa men då var man ung och Lite tokig
  • ander25k
    Anonym (lizen) skrev 2013-08-09 14:50:42 följande:
    Lite min erfarenhet av er killar också

Det finns alltid en anledning till att killar väljer att ha "hemligt "kort och det brukar inte vara pga att deras yrken eller liknande som de själva gärna vill hänvisa till Men seriöst, orka skriva med en brud som framställer sig själv på det sättet. Hon är inget för dig. 

Bäst är det att vara öppen, Vi är ändå ytliga i början, och ser efter en attraktiv människa i våran smak, jag är inte Guds gåva till kvinnan men vågar ha bild .
  • ander25k
    Hotrod skrev 2013-08-16 20:21:26 följande:
    Testat det här med nätdejting några veckor och kan bara säga att vad folk skriver och vad dom vill ha verkar vara två olika saker...

Första gångerna skrev man långa "brev" med mycke info mm....fick inte ens svar..

Provade då att skriva kortare med lite humor eller nått udda med i texten...jo då fick jag svar.

Men när jag gav tillgång till dolda kort.... där jag är bar på överkroppen så fick jag direkt kontakt med flera....

Sett flera som skriver att dom ej svarar killar med foton på sin bara överkropp....

Hmmm      

Säger också hm, med tanke på mina bilder, men jag söker dom som tränar, och dom är inte allergiska mot mina bilder.
  • ander25k
    Läskande skrev 2013-08-17 09:24:00 följande:

Nähä,var de inte intresserade innan,kan det ju vara. Jag vil gilla någon för hur den är som person..kommer det sedan fram att han har en läcker kropp..BONUS! ;)
    Gillar man personen , så är allt annat bonus , visst vill man ha allt rätt , men det finns inte.
  • ander25k
    Läskande skrev 2013-08-17 09:33:51 följande:

Jo,så är det kanske. Gillar man någon,så ser man bort saker man kanske inte tycker är lika fina..
    Jag tror faktiskt är så , men jag är en person som kan förälska mig i detaljer , och bortse från allt annat .
  • ander25k
    Läskande skrev 2013-08-17 09:46:19 följande:

Så tycker du fötterna är läckra,är resten av personen det?
    Dejtade en som var galen i mina fötter..tror han tyckte det var största bonusen. Var lite konstigt :) 
    Nä inga sådana böjelser , handlar mer om en personlighet / ögon som speglar den ,då kan jag lätt drukna i det .
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-08-21 20:12:52 följande:
    MANNEN!

SÅ skönt o höra att det är fler än jag, oftast så får man massa galla över sig om att det minsan är INSIDAN som räknas o inte det yttre o "bla bla bla" vilket är för mig, snicksnack, självklart så har utseendet en stor del i det hela, är ju trots allt det första man ser o något MÅSTE finnas där, för att ge intresset att söka reda på mer  

Exakt, kan alla bildlösa på alla dejtigsidor förstå det, och nya kort tack, inte 10 år gamla och 15 kg sen.
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-08-21 20:48:56 följande:
    "kollar vilka kort ja la ut"

Vänta nu...gäller viktdelen även när man gått NER dessa kilon som bilden visar..?

Joo, kortlösa är ju lite difust....

Börjat semestern nu..?     

Fredag klockan 16 börjar semestern .

Färska bilder gäller , ska leta och skicka en flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!