Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

AceTheMan skrev 2013-04-24 16:52:26 följande:
    nån som vill ha en träningspolare?

Jag pressar mig själv hårdare träningsmässigt än va du behöver

Tjej som kille, hade vart fett o ha en vältränad tjej som pushar mig så mycket att ja nästaN BÖRJAR HATA HENNE . inte hata hata men hoppas ni förstår va ja menar.
    Typ när jag börjar sakta ner för orken e slut så säger hon att fan min farmor orkar fan mer än dig.

Asgarv nä men ja menar seriöst.
    nu vet jag inte hur hårt jag vågar pressa kroppen. innan detta åreret är slut ska mit forna jag va skuggan av mitt nya jag 
    Skulle nog vara bra att skriva område , bara ett tips
  • ander25k
    Anonym (Labolina) skrev 2013-04-30 10:43:31 följande:
    Jag har sett en kille som är intressant. Förstod att han var äldre men inte SÅ mycket. Han är 16 år äldre! Men han är så söt hihi ;) Verkar vara lite blyg.
    Jag hittade han på Facebook men vågar inte skriva. Vi bor i samma stad, och jag ser han ibland.
    Man vill ju inte göra bort sig,,han tycker väl jag är en liten dum flicksnärta - jag är inte SÅ liten, 26 år - eller så. Googlat en del på förhållanden med stor åldersskillnad och det finns många tjejer som det har fungerat för.
    Du är ung , chansa lite ,man vet aldrig vad som kan hända .
  • ander25k
    Anonym (vet inte) skrev 2013-05-11 19:11:27 följande:
    precis vart på dejt...

vi har pratat på tele ca 10 dagar, allt kändes helt ok... o idag träffades vi,, får nog erkänna att jag nog blev lite besviken...
    hur ska man göra,,`? enligt pappret är han bra på flera plan, har ett ordnat o stabilt liv, bra jobb med bra inkomst, bra boende, bil o körkort o några år äldre än mig o inga barn.. vi lärde känna varandra via tele väldigt bra men blev som sagt lite besviken när vi sågs... vi träffades hemmma hos honom, åkte till å tog en kaffe, sen förelsog jag att vi kunde gå över till fiket tvärs över gatan o äta något ihop, det gjorde vi... kändes helt ok,... ingen woaw känsla att detta är drömkillen...men han verkar ok..

vad gör man nu? ska man skippa det o gå vidare o testa med nästa eller ska man ge det en chans??? är kluven....
    avslutade dejten för ca 2h  o han har inte hört av sig, inte jag heller... fick ändå uppfattningen att han villl träffas igen...

hur ska man tänka här??
    Vad fattas ? , nått är det som gör att du inte känner en WoW känsla ,jag vet vad jag ofta blir besviken på , och går vidare .
  • ander25k
    fatdaddy skrev 2013-05-13 07:30:54 följande:
    Ja, hon ser snäll ut, har fina ögon, och lite egen stil, massa färger och så. Hon ser gosig ut helt enkelt, nån man vill krama :)
    Jag tycker gott hon kan skriva först, som är äldre. Det skulle underlätta för mig haha!

Dilog: ta det som en komplimang om kilar stöter på dig. Behöver inte vara att du ser bögig ut. Finns många gay killar som är maskulina.
    Av ska vi säga 100 kvinnor , så tar kanske 1 första steget , och jag tror man får öka det till
    3291st så har bara 5 st tagit första kontakten :)
  • ander25k
    modesto skrev 2013-05-16 00:15:18 följande:
    wow, grät hon!!? Hon måste vara en väldigt naiv och oerfaren dejtare, dags att tuffa till sig. Man låter väl inte sig fastna så pass innan man ens ses irl så att man gråter. Jag tycker att det är bra att du har lyssnat på din magkänsla och sa rakt ut hur du kände. Det skulle vara svårare ju längre ni träffades.
    Finns gott om oerfarna dejtare , har stött på ett flertal , och nämner någon att dom inte har träffat någon på 3 år , så går inte jag på dejt , har gjort det misstaget några gånger , och nej tack .
  • ander25k
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-16 08:28:44 följande:
    Menar du att du inte vill dejta någon som inte har dejtat på flera år eller någon som inte haft ett förhållande på flera år? 
    Jag har dejtat både killar som varit nya på det här med dejting och såna som varit med i matchen länge. Tycker inte att det gör någon skillnad alls, utan allt hänger på personlighet och personkemi. 
    Har lyckats dejta dom som har varit singel länge utan att ha dejtat ,där kan det gå galet ......
  • ander25k
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-16 10:22:33 följande:
    Vad är det som går galet då? Vad är det som gör skillnad? 
    Att få dom att förstå att man inte blir ett par för man har dejtat 3 gånger och har haft 4+2 , det krävs mer än så , och jag brukar vara övertydlig skulle jag vilja säga på den biten .
  • ander25k
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-16 13:39:44 följande:
    Jag är tydligen på ett ifrågasättande humör idag så ta det med en klacksparkFlört men hör det specifikt till kategorin oerfarna dejtare det där med att de tror att man är ett par för att man dejtat tre gånger? Jag klassar det mer som personlighet och tidigare erfarenheter. 

Personligen anser jag att man är ett par när man dejtat ett tag och vet att man vill satsa på varandra och det tar för mig långt tid. Då vill jag veta att det är en person jag vill involvera i mitt barns liv och än har jag inte hittat den personen. 
    Dom jag har träffat på , av oerfarna dejtare , och vana dejtare
  • ander25k
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-16 14:24:05 följande:
    Du är väl helt enkelt så fantastisk att de bra känner wowFlört
    Om jag så väl vore , då skulle jag nog inte vara singel Flört
  • ander25k
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-16 15:06:22 följande:
    Du har ju uppenbarligen i vart fall varit en magnet för vissa Flört seså, sug nu åt dig Glad
    Har en tendens att hitta fel typer för mig , men visst , jag får till dejter Glad
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!