Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Tänk om någon av dom 134 som har vart förbi min sida här , skulle lämna något efter sig Glad  Det är ungefär som på en dejting sida , många tittar .

• ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-12 10:41:17 följande:

ja precis. Jag har 2 barn och jag förväntar mig att träffa nån som har egna barn också. Skulle nästan tycka det var konstigt träffa nån i min ålder som inte hade barn...
    Kan känna mig udda på den fronten , inga barn och snart 49 år .
  • ander25k

Finnes ,bättre begagnad ägare av en Röd BMW ,Norrlänning och väl inkörd och testad ,numera väldigt fri och glad ,och regelbundet servad på gymmet och i fin form ,för eventuell provkörning ,skriv och boka :)

Var sugen idag att byta till en roligare text Skrattande

• ander25k
    Papito skrev 2013-03-15 11:33:31 följande:
    Har bil...och det finns ju tåg... Tungan uteKyssFlört
    Avstånd ska inte avskräcka i starten Glad
  • ander25k
    modesto skrev 2013-03-15 13:23:20 följande:
    Nu är det så att utseendet är väldigt viktigt för mig. Så jag ska aldrig gå i den fällan, att skriva en massa först. Been there, done that. Skrev med en person mycket först, var mycket imponerad och fäst med honom. Han bodde i USA, men var en italienare, skrev långa brev på fantastisk bokspråk på italienska. Han var forskare, något om kroppen och ledde kurser om rätt kost osv, då antog jag saker om honom men han var fet!! Han såg det inte själv, sa att det vara bagatell, han tränade och hade 28(!!!) i bmi. Nej Andrer25 han såg inte som dig, han hade en jättedubbelhaka och stor mage. och resten var inte alls som jag föreställde mig. 0 attraktion från min sida, ska aldrig gå i den fällan igen.
    Det tar jag som en komplimang Glad
  • ander25k
    modesto skrev 2013-03-16 13:40:21 följande:
    Alkohol gör att någon ser bättre ut än de verkligen är. Jag skulle aldrig i livet känna attraktion för en människa som luktar sprit eller rök eller båda tillsammans. Om hon/ eller han kan vara så berusad att de ska vara hemstyrda av kompisarna. Det finns inte på kartan för mig, så motbjudande!
    På nätet kan du träffa helt andra människor, som du ser realisktiskt i nyktert tillstånd.
    När man träffar någon på nätet lär man känna personen först och sen går till det yttre. Om yttre är väldigt viktigt kan det vara en besvikelse. IRL lär man känna yttre först men man vet ingenting om personen, förutom i ditt fall att hon är kapabel att supa sig full. Så resan går lite åt motsatt håll, det skulle aldrig funka för mig med krogen.
    Samma för mig ,har alltid sållat bort dom som är alkohol påverkade , och det är mycket för att jag inte själv dricker ,och anser att det är ett onödigt tillbehör ,men vill någon ta ett glas vin till maten är det ok , bara det inte är i berusnings syfte .
  • ander25k
    nelly82 skrev 2013-04-02 08:58:29 följande:
    Måste få gnälla av mig lite...det gick åt skogen med killen (K) jag trodde jag var på väg å bli ihop med... =( Den bästa av de bästa tyckte ju jag, men för honom "fattades det där lilla"....

Måste det ta 7 hela jävla dejter att ta reda på (samtliga sova-över-dejter) och måste han under tiden säga att han gillar mig!!!!???? 
    Tråkigt , jag är själv  lång dejtare , men brukar vara mer ärlig med vad jag känner , inte säga saker  som jag inte menar .
  • ander25k
    pyjamastrollet skrev 2013-04-03 06:14:23 följande:

Hahaha, nä för mycket närhet är inte min grej. Distans e kanske rätt ord.
    Tror att det anses ovanligt att inte vilja sitta ihopklistrad med den man är kär i men det har liksom aldrig varit min kopp te. :)
    Hade ett yberdistans förhållande förut , och den funkade bättre än när vi blev sambos , då rasade det mesta , ,så jag förstår vad du menar , att faktiskt längta efter någon , men inte sitta ihop , men kräver ganska mycket av ens partner , gällande ärlighet och tillit .
  • ander25k
    pyjamastrollet skrev 2013-04-03 07:24:29 följande:

Kan iofs tänka mig att bo ihop så länge man kan få distans ändå. Det är väl det som är det svåra kanske, att både kunna få tillräcklig distans men ändå kunna leva ihop.
    Att få egentid i ett förhållande är inte alltid så lätt , finns det barn så tullar det på egentiden ,arbete och boendeförhållande inverkar , men jag är sådan som behöver en tid på en stubbe i skogen för att må bra ,tror fler skulle behöva lite distans i sina förhållanden ,istället för att nöta på varandra hela tiden .
  • ander25k
    pyjamastrollet skrev 2013-04-03 07:43:44 följande:

Ja visst är det så. För mig kan det räcka med att få sitta i mitt eget hörn i soffan utan att behöva prata. Men jag upplevs tydligen som känslokall och oengaherad i förhållanden pga hur jag är. Relationer kanske inte är min grej. :) Hahahaha

Det svåra med nätdejting är att uttrycka den typen av behov utan att bli helt ointressant och få massa påståenden om att man bara inte träffat rätt än. Suck!
    Du är inte konstig , jag är i vissa fall översocial , förra dejten var 11 timmar av prat :) , men att kunna sitta i samma soffa och inte prata med varandra , är en egenskap , som inte många har , men att känna trygghet i tystnaden är ett bevis på att man står varandra nära , ingen onödig kommunikation , utan låta sin partner läsa sin bok , eller vara själv i sina tankar och handlingar , och att kunna känna när det är dags att kliva in i bubblan .
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!