Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Kreativt kaos skrev 2013-02-25 21:04:23 följande:
    Haha tror inte killen jag ska träffa uppskattar det ;)

Aha okej, ska kolla upp, ligger det i centrum? Vi skulle egentligen träffats i min stad men hans bil är trasig.... Har ju ett psyko-ex i din stad så känns sådär :/
    Ligger i centrum , äh dumpa killen Flört min bil är hel och röd , så den är perfekt .
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-26 20:17:18 följande:

Ja, här är det lite samma lika. Jag loggade precis in för första gången på över en vecka på match.com med ambitionen att skriva nått. Så nu har jag skickat tre stycken "ursäkta att jag inte hört av mig, har tappat lusten för nätdejting"-mail, varav i två klämde jag in "ska vi ses över en fika istället?".
    Du glömde mig Glad
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-26 20:26:27 följande:

Du har skrivit till mig menar du?
    Nä det tror jag inte , men man kan ju försöka .... tror inte du söker snart 49 åringar Glad
  • ander25k

Går lite för bra på MP just nu , att mitt i allt ha 3 stycken man messar med , skapar lätt förvirring hos mig .

• ander25k

Vad ska man göra med dom som ofta är förbi sin sida på HP , men lämnar aldrig ett mess , och nu pratar vi om 2-3 ggr vecka , personen ser helt ok , presentationen ok , men bor lite långt bort .

• ander25k
    Kreativt kaos skrev 2013-03-05 17:09:09 följande:
    Ander25k: skicka och säg att eftersom hon så ofta är inne på din sida så tänkte du skicka ett hej iaf ;) svarar hon sen inte så blockera...
    Provade det en gång , inget svar , så därför undrar man ju lite över anledningen av besöken , snygg är jag ju inte Glad
  • ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-05 18:09:04 följande:
    ja jösses jag har mängder med såna på min profil...folk som är inne typ en gång om dagen utan att skriva nåt...varför? De måste väl fatta att det syns? Jag har spärrat 2 stycken bara men de var extrema, över 40 gånger...

Det har hänt att jag mailat dem själva om jag ha tyckt det var "nåt att ha" och då har de generat skrivet "tänkte inte på att det syntes", haha det tror jag inte på:)

Just nu har jag flera som hamnar runt 10-strecket på besök...har inte bestämt vad jag ska göra med dem, än så länge inget men tänker att de tröttnar väl till slut kanske
    Messade henne , inget svar , men hon kikade förbi en gång till :)
  • ander25k

Har just nu lite roligt på MP Glad Har lagt upp bar överkropp med lite muskel flex :) huga vad det är trafik :) av ca 30 , så är det bara 1 som har klämt ut ett hej Glad

• ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-10 11:56:37 följande:
    Jag tycker nog att jag också får räknas in bland de som är (i det här fallet skriftligt) verbala. Jo, jag orkar bidra till samtalet, men jag "orkar inte (vill inte) dra det helt själv. Vilket jag ofta får göra, vilket oftast slutar med att jag talar om att jag inte tycker det är nån idé att vi fortsätter att prata, vilket oftast leder till sura miner från killen ifråga.
    Upplever det tvärt om , man får enstaka ord tillbaka under en lång tid , sen brukar det släppa efter X antal , när dom märker att man är seriös , men det är inte alltid man orkar skriva så länge , så fenomenet finns hos bägge sidorna .
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-10 12:10:16 följande:

Hur länge har du fått vänta då?
    10 - 15 mess vissa gånger , as tråkigt att försöka hålla vis liv , blir en del gånger som att du skriver en blogg , och dom svarar ( Va kul ) och ger tummen upp , skyller på FB .
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!