Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Beya skrev 2013-01-30 16:10:32 följande:
    Blir såå trött har skrivit väldigt tydligt i min profil att jag inte vill ha fler barn. Så mejlade jag med en nu som skrev till mig, trots att han inte hade bildFörvånad men jag krävde det efter ett tag såklart han frågade en del om mitt barn nu så jag tog tillfället i akt att fråga hur han ser på barnfrågan, om han vill ha osv. Ja det ville han absolut, minst två st! men vad f-n har du inte läst min profiltext! det verkade dock så eftersom han tog upp lite andra saker jag skrivit där. Nu var jag inte särskilt intresserad men ändå det här är ju så typiskt!
    Jag får ganska ofta frågan varför jag inte har barn .
  • ander25k
    Beya skrev 2013-01-31 09:45:57 följande:

Känns det jobbigt att få den frågan eller det spelar ingen roll?
    Brukar svara artigt och beskriva varför , men nej , tycker inte det är jobbigt .
  • ander25k
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-31 14:06:10 följande:
    Hur gör ni med de som ni avvisat som svarar att ni kan väl snacka som kompisar? 
    Gick med på det med en kille men herrejävlar vad han skriver. Det är liksom 20 frågor, jag hinner svara på en så kommer fem till. Känns inte som om jag får ut något av detta och jag förstår inte riktigt vad han får ut av det heller? Är han trög och tror att  han har en chans fastän jag sa nej klart och tydligt, eller vad är detta?
    Om det inte ger dig någonting , så är det bara att avvisa eller blocka .
  • ander25k
    singel pappa83 skrev 2013-01-31 14:46:04 följande:
    Jag är för övrigt ärlig med vikt--längd hårfärg osv på alla detjing sidor å det är d INTE många tjejer som är! 
    Normal = lite rund = överviktig , har märkt det ......
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-31 18:44:56 följande:
    Jahopp, då ska jag bege mig ner på stan för en fikadejt. Hörs senare!
    Kuligt , om inte annat så är kaffe gott .
  • ander25k
    Filipis skrev 2013-01-31 19:33:24 följande:
    4-5dejter? Hehe, vad jag är gammalmodig el något :) här snackar vi något halvår minst!:)
    3 dejter på en vecka  är rekordet , sen i somras har det nästan varit en per vecka , så det är tur att man gillar kaffe , vissa har återkommit .
  • ander25k
    modesto skrev 2013-02-03 14:55:20 följande:
    Avboka inte, jag är så väldigt nervös varje gång jag träffar någon, även om vi träffas i flera år och jag vet att han älskar mig(eller sa så tidigare i alla fall). Men sen blir jag lättad när dejten är igång. Väntan, tiden just innan är den hemskaste för mig.
    Har bara avbokat en gång , men det kändes så jäkla fel från första stunden , så jag drog i handbromsen , men tvärt om händer då och då , och det är inte kul .

Så avboka inte .
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-03 16:34:54 följande:
    Hur tolkar man detta då? Han jag skriver mest med för tillfället (vi skriver bara 1-2 meddelanden per dag) skrev i fredags typ att "klart jag måste skriva till dig ikväll", skrev lite om vad som hänt under dagen och att han var jättetrött och avslutade med "skriver mer imorgon när jag orkar hålla ögonen öppna". Igår vid lunch svarade jag på det meddelandet, men sen har jag inte hört nått mer. Tappade han intresset?
    Kan hända , att han fick något att göra , som håller han borta från datorn , skulle nog andas genom näsan och ta det lugnt ett tag .
  • ander25k
    singel pappa83 skrev 2013-02-03 17:51:42 följande:
    När tycker ni att det är "ok" att börja diskutera sex med era dejter ?  
    Iaf för mig så är sex en väldigt stor del och om man inte är lika där så kommer inte förhållandet funka!  
    Pratade t.ex. med en tjej som hatade piller,stavar,ringar osv och bara ville ha sex med kondom å d hatar jag, visst har man d i början men inte sen.  och då dog mitt intresse..... 
    Uj , det är nog svårt att veta , jag går på känslan helt enkelt , och det har varit 3 -4 dejten .
  • ander25k

Då lättar vi upp stämningen lite , någon som är sugen på en semla och kaffe , och ett trevligt samtal , gillar ni att skratta , så har min  mustasch en tendens att samla grädde .

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!