Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag dejtade från fredag till lördag Glad Bara hon skulle ha mina mat kunskaper , så skulle det nog kunna funka , får lära henne Glad .

• ander25k

Ålder verkar ha liten betydelse i vissa fall , men känns ändå lite konstigt med en 37 åring , som har intresse för mig ( Jag 48 år ) , vet inte hur jag ska ställa mig till det hela .

• ander25k
    Anonym skrev 2013-03-11 11:23:01 följande:

Inte alls konstigt, jag skulle också kunna tänka mig en 48 åring om det känns rätt och bra :)
    Anonym (nybörjare) skrev 2013-03-11 12:36:13 följande:

jag är intresserad av en 58-åring
    själv är jag 46
    det är inte kalenderåren som spelar roll utan sinnet och naturligtvis fysiken Flört
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-11 12:48:59 följande:

ju äldre man blir desto minde viktigt är det med åldersskillnaden tycker jag. Klart det är större skillnad om man tex är 20 och träffar en som är 35 än om man är äldre fast med samma skillnad
    Filipis skrev 2013-03-11 12:53:49 följande:
    Äh, jag tycker det är skitmycket med 10år yngre/äldre.
    Beror vad man letar efter .. Men om man vill leva med någon resten av livet. Pension osv.. Nä, man vill ju vara ihop.
    Det är samma där.. Om man springer på någon Irl och kemin bara wooow.. Då kanske . Men skulle inte söka det på nätet.
    Det finns väl någon kompensationsfaktor.. Är den ena så pass mycket äldre, ska denne vara jävligt snygg eller rik :P
    Visst känns allting rätt , så ska man köra , men hon har 2 ganska små barn , vet inte om jag vill börja om med det , finns en massa saker att fundera på , innan man lägger ner mer energi på det hela .

• ander25k
    Beya skrev 2013-03-11 16:43:12 följande:

Aha så du delar upp oss, först en resa söder ut och sen til norr, jag förstår

Håller med och vill lägga till alla som har båda fötterna på jorden!
    Hela Sverige är utomlands , och när dom är hemma så tränar dom Glad
  • ander25k

Jag har skrivit vältränad i min presentation , och jag vill gärna träffa någon som vet vad en skivstång används till Glad Men många som skriver att dom tränar 3 ggr vecka , så syns det verkligen inte på dom .

• ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 20:27:24 följande:
    När du säger "syns inte på dem", vad menar du då?
    Lite för runda om vi säger så , och på promenader har dom inte riktigt flåset som utlovas .
  • ander25k
    modesto skrev 2013-03-11 19:48:52 följande:

Jag förstår om du är riktig fantast kan träningen vara viktig och gemensam aktivitet. Jag har aldrig varit på gym i hela mitt liv men jag tränar regelbundet hemma och brukar få komplimanger för min kropp. Jag planerar aldrig gå på gym, jag trivs inte träna i grupp. Jag kan kanske inte tävla med dem som tränar på gym i styrka och uthållighet men det syns på min kropp att jag tar hand om den.

Det är lika okej att träna hemma och tahand om sin kropp , men vill gärna att det är ett gemensamt intresse , och hem träning och gym träning går bra ihop.
  • ander25k
    Papito skrev 2013-03-11 20:37:45 följande:
    Men ska du ha en träningspartner eller en kvinna att älska?
    Klart att det är pluspoäng om ni kan träna ihop men ingen katastrof om det inte går heller.
    Kan man inte få båda sakerna ?
  • ander25k
    Papito skrev 2013-03-11 21:05:08 följande:
    Jo, klart ni har rätt i det. Menar bara att det är så svårt att hitta någon bra ändå..så om den nu inte råkar ha riktigt samma träningsflit (men ändå attraherar) då kanske man får kompromissa lite med just det önskemålet.

Men det är klart att det kan vara superviktigt, då har man all rätt i världen att kräva det och man ska givetvis inte bli lurad. Men Anders, de kanske inte lurades heller utan helt enkelt inte insåg riktigt hur bra tränad du är?

Alla bilder på mig , säger att jag är i hyfsad form , så det går inte att bomma Glad
  • ander25k
    Papito skrev 2013-03-11 22:06:04 följande:
    Från matchvikt...alltså den vikt jag tycker är lagom för mig. Svårt att säga en siffra för då räknar folk på bmi eller längd och sånt kan slå så fel, beror ju helt på hur man är byggd. Jag har t.e.x ganska snygga och välsvarvade,  muskulösa ben (om jag får säga det själv Skrattande, spelat fotboll hela livet) men det är klart att de då väger mer än vad ett par normala ben gör...är ni med?
    SOm Anders, om han nu tränar så mkt och är riktigt bra tränad, då skulle bmi slå helt fel på honom. Muskler väger ju mer än fett.
    BMI är ett skämt på mig , 183 cm / 98 kg
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!