Ärliga nätdejtingstråden!
Jag dejtade från fredag till lördag Bara hon skulle ha mina mat kunskaper , så skulle det nog kunna funka , får lära henne .
Jag dejtade från fredag till lördag Bara hon skulle ha mina mat kunskaper , så skulle det nog kunna funka , får lära henne .
Ålder verkar ha liten betydelse i vissa fall , men känns ändå lite konstigt med en 37 åring , som har intresse för mig ( Jag 48 år ) , vet inte hur jag ska ställa mig till det hela .
Jag har skrivit vältränad i min presentation , och jag vill gärna träffa någon som vet vad en skivstång används till Men många som skriver att dom tränar 3 ggr vecka , så syns det verkligen inte på dom .
Jag förstår om du är riktig fantast kan träningen vara viktig och gemensam aktivitet. Jag har aldrig varit på gym i hela mitt liv men jag tränar regelbundet hemma och brukar få komplimanger för min kropp. Jag planerar aldrig gå på gym, jag trivs inte träna i grupp. Jag kan kanske inte tävla med dem som tränar på gym i styrka och uthållighet men det syns på min kropp att jag tar hand om den.