Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Jösses vad nya bilder kan boosta ens popularitet .

• ander25k
    Filipis skrev 2013-02-20 18:53:01 följande:
    Ander... Skoj! Vad är det för bilder?;)
    Skoja bara :)
    3 Svartvita portsätt bilder :) så dom ser hur skäggig och lurkig jag är :)
  • ander25k

Hemma efter en trevlig dejt , men det kommer nog bara bli lite sporadiska kompis träffar av det hela , ny separerad :) , så hon måste landa , och reda ut vad hon vill med livet , men det var en kanon foto utställning , trevlig promenad , och gott kaffe med hon som sällskap .

• ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-02-23 16:58:51 följande:
    klokt....funkar sällan kasta sig in i nåt så fort
    Trodde att det var någonting vi män gjorde :)
  • ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-02-23 17:32:10 följande:
    mmm, vi kvinnor kan vi också:)
    Så kan det vara :) vet av erfarenhet att det är så :)  Men vem vet , kan bli något i framtiden .
  • ander25k
    NooneBird skrev 2013-02-23 20:52:19 följande:
    Hur gör man: det där låter som ett sånt där mail där de försöker lura folk på pengar.
    Jag skickar supporten på dom , och då försvinner dom .
  • ander25k

Snart helgens andra dejt Glad Långpromenad , var hon som ville följa med ? och jag power promenerar , stackars flicka :)

• ander25k
    Afrodita1979 skrev 2013-02-24 09:21:08 följande:

Lycka till
    Hon hängde med i tempot , men hon gör nog inte så mycket mer idag Glad svettig blev hon Glad men trevligt att någon är beredd att chansa lite , blir nog fler promenader .
  • ander25k
    Angelven skrev 2013-02-25 12:43:43 följande:
    Behöver nog bolla lite:

Kram eller skaka tass när man ser varandra? Jag blev tokbränd för ett par år sedan, snacka om awkward kram. Efter det är jag lite försiktig med en kram när man träffas. Inte när man säger hejdå förstås men det hänger ju på hur det går.

Inser att det inte finns ett svar men det vore bra med lite åsikter.
    Jag kramar , är säkrare för mina dejter ... kan trycka lite för många kg med mina händer om jag inte tänker på vad jag gör , så det har knakat i små kvinno händer några gånger .
  • ander25k
    Kreativt kaos skrev 2013-02-25 20:29:22 följande:
    Så, snart besök :)

Och ander25k, ska på dejt i din stad i veckan förmodligen ;) om jag sedan tidigare redan varit på dejt på thai restaurangen, vart ska man gå denna gång isf? :)
    Vad sägs om hem till mig , så lagar jag det du vill ha Flört .

La Uva Tapas Bar
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!