Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Nu har jag dragit igång min HP sida igen Glad , någon frivillig att kolla den ? etktis , vet det är ett konstigt namn Glad men jag har använt namnet i 15 år på internet Glad

• ander25k
    Tusse85 skrev 2013-01-28 10:40:11 följande:
    Har kollat din sida men var alltför snabb så presentationen inte var klar ännu :) Mailade så du vet att de va jag ;)

Överraskande dock är att vi bor bara 25 minuter ifrån varandra :D
    Får kolla när jag kommer hem från träningen Glad Oj , så nära Glad
  • ander25k
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-28 18:07:21 följande:
    Har kollat nu, jag tycker att texten är bra.
    De första två fotona skulle jag skippa. Det första ser lite rörigt ut, särskilt med armarna i kanten, och även om jag tycker att det är bra att ha med en helkroppsbild så borde du be någon annan ta den. Nu ser du mest ofokuserad ut Be någon på gymmet ta en bild eller två istället!
    Tack för titten och omdömet , blir lite svårt med bilderna , tränar nästan alltid udda tider , för att få vara där själv Glad
  • ander25k
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-28 19:06:02 följande:
    Haha du får nog göra ett undantag!
    Hm , får göra det , men känner ingen på gymmet Glad
  • ander25k
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-28 19:14:02 följande:
    Äh, är de inte världens surpular borde de kunna ställa upp för en medmänniska i nöd :) Är ju bara att säga att du vill att de sak ta en bild som du kan skicka till din flickvän om du inte vill dra hela historien - med lite flyt träffar du flickvännen framöver och då var det inte ens en lögn Drömmer
    Drömmer Så  kan det vara
  • ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-28 19:49:39 följande:
    finns det ingen personal som du kan be fota?
    Kort gym utan personal , men har fixat ett nytt foto , som är under granskning .
  • ander25k
    Tusse85 skrev 2013-01-28 23:51:02 följande:
    Och där började jag smsa med idiot-kk pga besvikelsen med andra killen...
    Och diskussionen med dejten urartade så jag är nere nu för att vi blev osams och han är arg på mig nu vilket jag hatar... :/
    Äh , det finns andra , var i en liknande sits i somras , men jag dumpade och gick vidare , och en liten titt i backspegeln så gjorde jag rätt .
  • ander25k
    Papito skrev 2013-01-29 09:49:14 följande:
    Äh, man kan ha olika skäl till att inte vilja ha presentationsbild. Jag har som sagt ingen men förstår givetvis att det gör att jag får färre svar.
    Så länge man är införstådd med det och inte surar tycker jag att det är okej. Kommer jag förbi första eller andra introbrevet kan jag öppna upp det dolda kortet.
    Vissa har en sån bra presentation , att bild är oväsentlig i början , men det har lätt att övergå till ett kompis skrivande om inte bild lämnas ut ganska fort .
  • ander25k
    Angelven skrev 2013-01-29 10:02:55 följande:
    Jag har väl lärt mig av erfarenhet, att de tjejer som inte visar bild har anledning att inte göra det - det är sällan jag vill fortsätta mail'a efter att ha sett bilden.

Ytlig ? Kanske det. Men den tjej som säger emot här i tråden, upp till bevis, "me, you, blinddate?" brukar vara mitt svar - inga riktiga napp hittils på den, men  OskyldigDrömmerOskyldig

Jag har inget emot att någon kollega eller bekant ser mig - killarna lär ju inte se mig och om en söt kvinnlig singel-kollega ser mig så kanske hon bypass'ar hela mail'andet på HP

Det lär ju knappast vara någon bekant som kommer fram och säger "Gud vad skämmigt, du är på HP och raggar, det är ju jättepinsamt att vara där ..." - för hur skulle de sett mig
    Har faktiskt träffat på några på stan , som hänger på HP .

Och jag har lite blandade erfarenheter gällande bildlösa , bra och dåliga , tycker dom med stylad profilbild är värre .

• ander25k
    Tusse85 skrev 2013-01-29 11:59:24 följande:
    Jo vet, är väl dum och har ett litet "men tänk om" i huvudet... =/

Men har en annan kille som tjatar om att få träffa mig, vi verkar väldigt lika till värderingar osv... men hans utseende är njae.... så frågan är om jag ska träffa honom eller inte....=/
    IRL kan ett utseende förändras väldigt mycket , så är det så farligt att träffas över en fika , och avgöra .
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!