Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag är med på några nätdejtingsidor  , och av någon konstig anledning , så lockas 50 + till min sida , nästan inga i min ålders sök ?

• ander25k
    Isnogood skrev 2013-01-21 13:54:21 följande:

Du har väl helt enkelt en dragningskraft som gör att de flockas till dig

Är nog så Glad men dom skulle gärna få vara mellan 38-48 år i stället .
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-01-21 15:49:28 följande:
    Va en del e kräsna Drömmer

Jo, e ju en del av problemen, när inte ens åldern ligger i linje med vad man söker.
    Hade lite samma problem, väldigt många för gamla (enligt mig) män som kontaktat mig, trots att jag skrivit åldersspann.   
    Kikade på din profil Glad och jag ligger nog åt gubbhållet Flört sen är jag född drakens år Glad
  • ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-21 18:17:07 följande:
    samma här...många över 50 tittar på "unga" mig..men det är väl logiskt, men jag tittar på mer jämnåriga män, som i sin tur kanske vill ha yngre *suck*
    men jag ska inte klaga egentligen...får mail från både högt och lågt, haha
    Men om man dejtar nån på 50 , så blir man ju en Toy Boy Skrattande nä jag har inga problem med det , och alla är trevliga att messa med , vem vet , det kan finnas en väldigt bra blivande vän i ett mess .
  • ander25k
    Filipis skrev 2013-01-22 10:11:52 följande:
    Man undrar ju vilka förklaringar som är ok,om man ljuger att man är 6år yngre än man är? Obestämd Inte min typ av människaGlad
    I min ålder , är det många som fyller 48 år väldigt länge .
  • ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-22 17:04:17 följande:
    jaha...idag fick jag kontakt med vad som verkar vara vääärldens charmigaste...i fel stad...fast han verkar vilja prata med mig ändå så jag vet inte...får avvakta och se
    För att komma någonvart , så måste alla våga chansa lite , släppa på lite spärrar .

Jag kan nämna att jag flyttade 120 mil för 10 år sen , sa upp mig från jobbet och drog , nu är jag singel igen , men jag ångrar mig inte .
  • ander25k
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-22 17:09:14 följande:
    det är lite svårare när man har barn...och han också har barn...men visst, man vet aldrig vad livet har i beredskap:)
    Då blir det genast svårare , men hinder är till för att lösas .
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-22 19:57:04 följande:
    Suck, ska jag verkligen behöva betala 199kr/mån om jag vill vara med på Match i tre månader...
    Skippa den sidan , provade en månad , och layouten och hela sidan är skräp .
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-22 20:11:26 följande:

Jaså, vad rekommenderar du istället? Jag är gratismedlem på match nu, tycker inte den verkar sämre än andra. Dessutom tycker jag utbudet på killar känns bättre än övriga sidor jag tittat på.
    Mötesplatsen är snyggare och lättare , Happy Pancace är gratis och ok , NETLOG fanns det en som rekommenderade .

MP och HP är jag reggad på , och tycker dom fungerar bra , för min del .
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-22 20:37:12 följande:

Har varit med där (MP/HP) jag med. Nu finns inte en enda jag skulle kunna tänka mig, som jag inte redan pratat med och uteslutit.  NETLOG har jag inte hört talas om.
    Då var det värre , Har du provat Spray date ? , eller så får du leta singlar här .
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!