Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Det gick fort att få napp , med lite nya bilder och förbättrad presentation på HP Glad

• ander25k
    Psykbryt skrev 2013-01-29 13:26:34 följande:
    Då får man gratulera!  

Riktigt kul! 
    Alltid kul att bli sedd Glad sen om det leder till mer än några mess , eller kaffe , får den berömda framtiden utvisa .
  • ander25k
    Angelven skrev 2013-01-29 13:57:16 följande:
    Gratulerar Himla skoj

Lyckades du få någon på gymmet att ta en bild ? 
    Ska gå tidigare till gymmet , och se om det finns någon där som är villig att ta lite träningsbilder , Marklyft framifrån på 200 kg , är nog den bästa ansiktsbilden Glad
  • ander25k
    modesto skrev 2013-01-29 16:55:57 följande:
    en bodybuilder kropp? en del män är kanske rädda för stora muskler på kvinnor?
    Inte det minsta Glad
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-01-29 19:10:28 följande:
    Åååh.... VILKEN LITEN tvättmaskin du har Förvånad 
    Det är min enorma hjärna , som gör att tvättmaskinen ser liten ut Glad .

Toppmatad 5 kg tvätt till ett hushåll på en person ..... räcker .
  • ander25k
    modesto skrev 2013-01-29 19:24:13 följande:
    Visa mage istället :) Det är ett problemområde för många män efter 35, kanske också för kvinnor, men enligt statistiken män i genomsnitt är fetare än kvinnor.
    Fet och äcklig mage på begäran

• ander25k
    modesto skrev 2013-01-29 20:16:15 följande:
    Visa en stor ordentlig bild hela kroppen när du har väl börjat
    Kan skicka den bilden på din E post Flört eller så kikar du i albumet mitt här på FL , så har jag ingen gubb mage , men pga utformningen av den , så ser den ut som en sådan .
  • ander25k
    Benone skrev 2013-01-30 14:40:53 följande:
    jag får också förslag från 18-25åringar, de vill ligga med en cougar eller en milf. spelar mindre roll för dem att jag inte är en milf! hahaha

finns risk för att "mina" ungar ser mig på en dejtingsida också men de vet ju om sedan jag arbetade med dem att jag dejtar och även på nätet ;o)
    Förslag får man alltid , många är smickrande Glad
  • ander25k
    Benone skrev 2013-01-30 14:55:53 följande:
    ja, det är la härligt! Flört
    fast nu menade jag förslag från mycket yngre killar som enbart är ute efter en cougar som inleder med att fråga om de kan få bli min toyboy eller om jag vill bli deras cougar.... det blir jag smickrad över, javisst, men till största delen ypperligt road! hehe Skrattande
    Jupp , det händer även mig , att det jag kallar flickor vill träffas ( allt under 30 år är flickor )
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!