Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Labolina 2) skrev 2013-05-31 14:41:17 följande:
    Precis det känns väldigt konstigt, han känner mig ju lite redan, varför inte skriva en rad?
    Lite korkad är han nog som du säger hihi ;) Nästan som han stöter på mig ju, han kanske går igång på det, exets  syrra = NASTY ! 
    Mycket möjligt Glad Vet inte i vilken ålder du är i men jag trådde det bara var vanligt i min ålder att man skickade flörtar +45 år
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-06-01 02:10:57 följande:
    jag kanske inte ska va så jäkla hårdnackad längre. :P 
    är ju jätte många som velat träffas,,
    men till slut blir det för många helt enkelt. o då orkar man ju inte me...
    men en kille, funderar jag på att träffa nu i veckan.
    han hade lite attityd, speciellt utseende, o verkade seriös. hoppas jag iallafall. :S
    såååå....  tycker ni jag ska mjukna o ge mig på en dejt tro? om jag vågar,,,,,,, suck,, 
    Känns det rätt i magen , så tycker jag absolut du kan ta en dejt med han , för som sagt ,man vet aldrig vem den rätta är fören man har träffat den personen .
  • ander25k
    läderfejs skrev 2013-06-01 11:05:46 följande:
    hoppas kärleken slår ner big time då... vad vi ska reta dig här sen Tungan ute
    Inte en chans att den gör det , vi är så olika i allt som det går att vara Glad men den här träffen gav mersmak på det hela , otroligt roligt att prata med henne .

Varför kommer nappen på HP i klasar , och inte ett och ett ? har alltid undrat över det fenomenet .
  • ander25k
    läderfejs skrev 2013-06-03 12:37:51 följande:
    det fenomenet känner jag inte igen, så jag har inget bra svar på det... får inga napp alls haha
    Va ? nappar bra där tycker jag , kanske dags att se över bilder och profiltext
  • ander25k
    läderfejs skrev 2013-06-04 08:13:57 följande:
    skippa den killen... som nån skrev tidigare, det gör för ont att bara vara kompiskillen om man är attraherad... och höra på gnäll som "jag låg med den killen men han var ett svin snyft"
    sånt har ni tjejkompisar till, måste det vara en kille som tröstar dig, skaffa en bög
    Håller med .
  • ander25k
    Hawaiikossan skrev 2013-06-06 17:44:39 följande:
    Jag undrar varför vissa anger fel hemort på kontaktsidor. Sett några stycken som bor i min stad, men som har angett att de bor på annan ort i sin profil.
    Dom kan ha sina anledningar att inte vilja dölja sin bostadsort .
  • ander25k
    Anonym (Måsen) skrev 2013-06-17 17:30:57 följande:
    Tappade räkningen vid 10 besök på min profil idag. Undrar vad som rör sig i hennes huvud? Hon tar nog för givet att JAG ska skriva. Eftersom jag var intresserad en gång. Trots att hon nobbade mig, ljög för att bli av med mig och sen dess haft en rad killar. Hon tror nog att jag fortfarande är JÄTTEANGELÄGEN.
    Har några egna stalkers , ids inte blocka dom , utan dom får fortsätta kolla , men man kan undra vad dom sysslar med .
  • ander25k
    ulfsas skrev 2013-06-18 10:37:16 följande:
    Skriv ett ''hej, fika?'' så får du se. Om nu du ännu kan tänka dig det förstås?

Provade det på mina, inte ett svar
  • ander25k
    Pycke skrev 2013-06-19 11:33:04 följande:
    Haha, jo det skulle ju kunna funka!

Fast kanske inte vad jag tänkt mig :P 

Kort romans, och sommar man som dumpas till hösten
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!