Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

nelly82 skrev 2013-06-21 16:24:10 följande:

Funkar det? Jag tycker profiler med bildsköna killar utan text är urtråkiga!! =) Å killar som bara har bilder när de hoppar bungy jump och paddlar kajak.... sandaler går oxå för övrigt fetbort! =)
    Du skulle bara veta hur många kvinnorna är , större delen har usel text , och inga bilder , eller dom med bilder är många gånger party bilder , hur intresserad blir jag av en med ett vin glas i högsta hugg på 4 bilder .....
  • ander25k
    nelly82 skrev 2013-06-22 12:54:01 följande:
    I see, jag har filat jättemycket på min text just f¨ro att den verkligen skall spegla just mig. Å inga partybilder, sånt e jag för gammal för! =) Men en bra mix av (självklart nya) helkroppsbilder och ansiktsbilder, gärna från nån resa så jag har lite färg på min annars så bleka skandinaviska hud =)
    Och jag har mina bilder för att locka rätt sort till mig , men av nån anledning lockar det mer av fel sort Glad
  • ander25k
    Hawaiikossan skrev 2013-06-22 20:04:16 följande:
    Och av nån anledning så lockar mina bilder inte nån.
    Be någon kompis leka fotograf under en dag eller en fest , men undvik att ha värsta fylle bilderna , eller drinken ölen i högsta hugg , sen ta hjälp av en ,eller några vänner till en presentation .
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-07-07 22:26:33 följande:
    Gaaaaa, jag blir galen! Jag vill träffa nån NU men är såååå trött på alla idioter och oseriösa killar!

Välkommen till klubben, jag är trött på alla velande, som finns på HP.
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-07-13 20:22:55 följande:
    Tack, elller nått. Ja, detta velande och mesande =/ Nyss hemkommen från en dejt, attans så trögt det var! Jaja, jag fick lite god mat iaf

Exakt vad jag menar, en del undrar man varför dom vill dejta, eller varför dom hänger på en dejting sida.
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-07-13 22:23:45 följande:
    ...och själv hänger jag på HP och letar nya objekt

Även jag får se vad nästa objekt ger.
  • ander25k
    Anonym (Man) skrev 2013-07-24 16:33:25 följande:
    Badoo känns som rena lurendrejeriet...har precis registrerat mig och redan fått fyra chattförfrågningar...varav 3 inte varit inloggade på över 8 timmar...riktigt uselt!

Plus alla fejkade profiler som finns där scam sida
  • ander25k
    davidsson skrev 2013-07-27 18:49:51 följande:
    Hade sex med 7 tjejer på hp på en månad, och gick väl på totalt 11 dejter.

Det är riktigt värdelöst måste jag säga. Alla tjejer var banne mig konstiga ^^ Träffade inga normal bra tjejer

Träffade dessa typer:

1 Super feministen som är konstnärsjäl(denna var värst)

2 Den intellektuella litteratur och media tjejen, oftast dömande.

3 Intellektuella inåtvända och apatiska, tråkigheten deluxe

4 aspergers tjejen. Dessa är ioförsig roliga och inte så dömande.

5 Har egentligen inte aspegers men den sociala kompetensen är inte tipp topp...

Problemet med nätdejting är ju att jag själv är väldigt snygg,  och fick i princip inga svar av dom hetaste tjejerna, så man går på dejt för enkla ligg med medelfinna,söta och ganska snygga tjejer, men det blir ju inget ändå, eftersom jag är out of their leauge...

Får säga att jag till viss del håller med dig, men mer åt hållet att dom flesta jag har dejtat, är inte redo för ett seriöst förhållande, utan lite för mycket öppen ryggsäck.

När det gäller snygghet så verkar dom som dejtar mig vara snäppet vassare än mig så den biten klagar jag inte på.
  • ander25k
    Hotrod skrev 2013-08-04 09:26:20 följande:
    Något missförstånd har uppstått....jag är kille och söker efter tjejer...men det kan ju vara jag som villat bort mig i forumdjugeln här :)
    Och i Bilkretsar går det ungefär 100 killar på varje tjej med samma intresse .
  • ander25k
    Papito skrev 2013-08-04 10:04:39 följande:
    Alla damer!

Jag är inte bilintresserad...

......just saying!
    Hm , så då räknas du bort direkt pga koftan ,skägget , och ditt bilval
    Citroën 2CV  Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!