Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Ärliga nätdejtingstråden!

jessie01 skrev 2013-05-19 01:55:07 följande:
    faktum e att inte samma kvinnor finns där! 
    jag e flams trött nu,,,, sågat som en jävla tok! fällt träd,,, som höll på att dra över el ledningar! jag lyckades såga loss dom,,, så i moerrrrn,,,  massa tröd o kvista. fasar för mina björkar!
    dom e stora!
    men får hitta på nån lösning,,,, 
    Björkarna får du helt enkelt göra en liten av vägning med , så åt vilket håll tyngden ligger , brukar bli en stege och fixa till dom , så dom faller åt rätt håll , men har du kommit ihåg att göra lite dricka på Björksaven ? , supergott när man är varm och svettig , nyttigt är det me .
  • ander25k
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2013-05-20 10:03:19 följande:
    Jag har nu träffat en kille 3 ggr, han är söt, vi har jättelätt att prata med varann osv. MEN jag känner inte det där "pirret". Nu har jag iof varit singel i 4 år, och har haft svårt att "våga" bli kär under dessa år. Känns som jag glömt hur det känns? Min fråga är alltså - till er som träffat ngn via nätdejting - hur kändes det för er? Blev ni "tokkära" på en gång eller? Samtidigt känns det som att jag inte vill släppa honom, det kan ju kanske växa fram... Han verkar intresserad, det är ofta han som hört av sig först o frågat om vi ska ses.. Visst blir jag glad när han smsar men inte sådär överlycklig som man brukar bli när man är lite småkär?

Gå på magkänslan , känns det rätt , så gör det det , och nu låter det som att det är han som får ta initiativet hela tiden för att ni ska träffas , jag brukar max träffa någon 5 ggr , om det inte känns nått på dom gångerna , så blir det nästa .
  • ander25k
    läderfejs skrev 2013-05-22 17:05:18 följande:
    jag skrev till en tjej en gång som krävde att killar hade foto, själv hade hon inget... var nyfiken på hur hon tänkte där... jag fick inget svar från henne
    Den saken har jag me undrat över Glad
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-22 14:41:43 följande:
    hahaha! nu fick jag ett till sånt mail igår.
    "Hej! vill du knulla?"

gaaaah!........ 
    Så charmigt Glad okej , han är ärlig i sina avsikter , men man kan nog linda in det i lite bättre format .
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-22 17:42:04 följande:
    Fetamäll skulle dom ha. hahaha!
    Du kan ju blocka , så slipper du han i framtiden , men det kommer fler skulle jag tro .
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-22 18:32:22 följande:
    det löjliga va ju att när jag grilla han, o bara ploja med honom,,, så sa han att han inte menade det? för han trodde inte jag var så "kul"? 
    så han använde jag för att bara driva med.
    vad tror dom annars man gör? 
    blir bara sååå trött på sånna typer.

sen har jag haft andra lustikurrar på mig.
    bla en på fejjan som har tjatat sig till o träffa mig nu på fredag.. :P
    jag har ju dratt öronen åt mig totalt, vad som gäller killar, o har sagt det till denne killen.
    att visst,,, han får komma, men han ska inte tro nåt,,,,
    synd man blir sån.
    men som tjej får man ju sånna skamliga förslag, att man inte tar dom på allvar längre,,, :( 
    Har ännu inte skrivit ett skamligt förslag till någon ,men har fått några :) men inget jag har nappat på , men man blir inte så upphetsad .
    Men det är synd att stilen har flagnat så mycket på dejting sidorna .
  • ander25k
    Teadoro skrev 2013-05-23 05:51:48 följande:
    Finns så många hmm.. speciella människor där. Jag blev kallad för att en jävla fitta utan humor, för att jag inte svarade på ett mail där det stod "Skulle inte ens sätta på dig om du hade en påse över huvudet", jag läste men kände liksom inte att det var värt att svara.

Vad tror dessa puckon egentligen, att de kan slänga ur sig vad som helst och att vi inte har nått bättre för oss så vi ska svara ändå? Det finns folk till ALLT.  
    jessie01 skrev 2013-05-23 00:00:45 följande:
    hahahah! måste berätta,,,  denna killen som skrev så till mig, har skrivit med mig typ hela kvällen nu.
    han sa han verkligen ville komma. o att han var nyfiken.  sen blev det värrsta  långa diskussionen, o nästan tjafs mellan oss. hahah  har aldrig upplebvt nåt liknande?!
    kunde inte låta bli o skratta åt det. för nån timmas tjafs, o att jag dissa han så, så fick jag höra att jag var: hör o häpna! en PUCKOTANT!  hahaha! bara för jag gav svar på tal...  skrattade mest åt det. lät så kul. 
    sen ville han komma. sen ville han inte. o sen ville han ändå. sen sa han att de flesta tjejer e puckon. o då frågade jag varför han själv utger sig för att va ett pucko? för det e ju då man plojjar ju...?

ja jösses sicken diskussion vi haft!
    slutade med att han sa fuck off! hahahha!
    jag hälsade desamma. ;)
    sen gick några minuter,, o då hade han likförbannat gått in på min sida o kollat min profil?  sen började han skriva igen??  meeeen? jag va ju en puckotant? hahahah  o till puckon skriver man ju inte,,,?
    allt slutade med att han iallafall var artig o sa gonatt,,
    den mest konstigaste konversation jag haft,,,    :P 
    Bittra människor , som borde se sig själv i spegeln , och kanske rannsaka sig själv , att felet kanske ligger hos sig själv , och inte hos andra .

Men kan inte riktigt förstå hur ni kan lägga energi på dessa typer ( Jessie )

• ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-26 18:11:05 följande:
    ja,, själv har jag lagt ner allt nu. känns rätt lönlöst o finna nån. :(
    har haft min barndomskompis här i helgen.
    vi drog ner mera träd,  och jag har enbart slitit med sågning o veden hela helgen
    har en underbar väninna, som hjälpte mig!
    tungt som fan va det, o klyven brakade ihop. så idag har jag stått på gammal modigt vis och huggt med yxa.. :) 
    Skulle behöva ett svettigt pass med vedklyvning .
  • ander25k
    jessie01 skrev 2013-05-26 19:18:12 följande:
    hahaha! o jag skulle behöva mer muskler. :P
    PT ?
  • ander25k
    Anonym (33-åring) skrev 2013-05-26 19:34:26 följande:

Var det ett erbjudande eller?
    Ja behövs det så finns jag tillgänglig
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!