Teadoro skrev 2013-05-23 05:51:48 följande:
Finns så många hmm.. speciella människor där. Jag blev kallad för att en jävla fitta utan humor, för att jag inte svarade på ett mail där det stod "Skulle inte ens sätta på dig om du hade en påse över huvudet", jag läste men kände liksom inte att det var värt att svara.
Vad tror dessa puckon egentligen, att de kan slänga ur sig vad som helst och att vi inte har nått bättre för oss så vi ska svara ändå? Det finns folk till ALLT.
jessie01 skrev 2013-05-23 00:00:45 följande:
hahahah! måste berätta,,, denna killen som skrev så till mig, har skrivit med mig typ hela kvällen nu.
han sa han verkligen ville komma. o att han var nyfiken. sen blev det värrsta långa diskussionen, o nästan tjafs mellan oss. hahah har aldrig upplebvt nåt liknande?!
kunde inte låta bli o skratta åt det. för nån timmas tjafs, o att jag dissa han så, så fick jag höra att jag var: hör o häpna! en PUCKOTANT! hahaha! bara för jag gav svar på tal... skrattade mest åt det. lät så kul.
sen ville han komma. sen ville han inte. o sen ville han ändå. sen sa han att de flesta tjejer e puckon. o då frågade jag varför han själv utger sig för att va ett pucko? för det e ju då man plojjar ju...?
ja jösses sicken diskussion vi haft!
slutade med att han sa fuck off! hahahha!
jag hälsade desamma. ;)
sen gick några minuter,, o då hade han likförbannat gått in på min sida o kollat min profil? sen började han skriva igen?? meeeen? jag va ju en puckotant? hahahah o till puckon skriver man ju inte,,,?
allt slutade med att han iallafall var artig o sa gonatt,,
den mest konstigaste konversation jag haft,,, :P
Bittra människor , som borde se sig själv i spegeln , och kanske rannsaka sig själv , att felet kanske ligger hos sig själv , och inte hos andra .
Men kan inte riktigt förstå hur ni kan lägga energi på dessa typer ( Jessie )