• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito
    xSpinell skrev 2013-12-07 16:21:53 följande:
    Ja  saltvatten finns det nog gott om , törs inte köpa en bil från västkusten , heller .
    Sedan har ni ett annat väderfenomen där nere som jag inte ser häromkring så ofta ,
    det regnar ofta på tvären Förvånad (jag blir alldeles konfusing)

Vad gäller det här med singlarna ?Obestämd??(fundeeeerar)
    Kassa män . Ja man har ju sin umgängeskretsSkäms (ingen är nog felfri)
    Galna brudar . Ja det finns , man har ju träffat en o annan DrömmerPuuhh (men det har ju sin charmKyssSkål)
    Det är nog det som gör tjejerna/kvinnorna så åtråvärda , vad skulle det annars vara Flört  
    Det där med regnar på tvären är en myt, det regnar bara diagonalt
  • Qarina
    Papito skrev 2013-12-07 13:11:49 följande:
    Vi har saltvatten, det dödar alla diskussioner och jämförelser, ever!

Dessutom blir Göteborg och dess invånare utsedda till Sveriges trevligaste stad/invånare varenda år....behöver jag nämna hur det går för stockisarna i den undersökningen

Men nu ska vi inte vara ovänner, vi konkurrerar ju inte ens om samma kvinnor...och där har ni en fördel för det finns betydligt fler singlar där (om det beror på kassa män, galna brudar eller lite av varje har jag ingen aning om)

Kan hålla med om det där med Stockholmarna är väldigt otrevliga ... å jag bor själv i Stockholm, el nja liten bit utanför som tur är för in till stan pallar man inte ofta för jag uppskattar inte att knuffas o slå sig fram o höra en massa otrevliga kommentarer om man råkar gå för sakta el för fort el vad det nu kan vara :(
    Men de jag känner är jättetrevliga men om man går på offentliga ställen så vill man nästan ge en medalj till en vänlig människa som säger nåt trevligt, så sällsynt som det är :o

Min (hobby)teori om alla singlar i Stockholm är att det är "för lätt" att hitta brister på en partner och gå vidare till nästa för det finns ju så många att välja på och "frestelser" utsätts man i stort för dagligen. På gott och ont men jag känner inte många som har varit tillsammans en längre tid tyvärr.
  • dilog

Qarina känns som det är lika dant med nät dejting. Passar man inte in på nått de söker eller skriver lite klumpigt nån gång så det blir missförstånd och så är det block

• monty

Jag fascineras av hur extremt tråkiga och okreativa 99/100 är på dejtingsidor. "Jag gillar att shoppa, resa och umgås med vänner." Detta verkar vara standard oavsett ålder.

• Papito
    monty skrev 2014-01-07 22:58:22 följande:
    Jag fascineras av hur extremt tråkiga och okreativa 99/100 är på dejtingsidor. "Jag gillar att shoppa, resa och umgås med vänner." Detta verkar vara standard oavsett ålder.
    Träna också, du glömde träna!

Vi måste vara världens mest beresta, modemedvetna och vältränade land
  • monty
    Papito skrev 2014-01-07 23:03:05 följande:
    Träna också, du glömde träna!

Vi måste vara världens mest beresta, modemedvetna och vältränade land
    Jag tycker iof det är hett med kvinnor som tränar. Men håller med.

De man mailar och träffar är dock vettiga, oftast.
  • Papito
    monty skrev 2014-01-07 23:13:12 följande:
    Jag tycker iof det är hett med kvinnor som tränar. Men håller med.

De man mailar och träffar är dock vettiga, oftast.

Det är klart att det är trevligt att de tränar och gillar att resa....men det gör ju inte profilerna/presentationerna roligare
  • monty
    Papito skrev 2014-01-08 00:39:16 följande:

Det är klart att det är trevligt att de tränar och gillar att resa....men det gör ju inte profilerna/presentationerna roligare
    poäng.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!